Search Outputs
Komunikacijos socialiniuose tinkluose įtaka stojančiųjų pasirinkimui studijuoti Vytauto Didžiojo universiteteETD [The impact of social media communication on prospective students‘ decision to study at Vytautas Magnus University]bachelor thesis2025-06-09Šiame baigiamajame darbe analizuojama komunikacijos socialiniuose tinkluose įtaka stojančiųjų pasirinkimui studijuoti Vytauto Didžiojo universitete. Baigiamojo darbo objektas – Vytauto Didžiojo universiteto komunikacija socialiniuose tinkluose su stojančiaisiais. Darbo problema – greitai besikeičianti socialinių tinklų įvairovė ir naujausios technologijos tampančios iššūkiu universitetams kuriant komunikacijos strategiją ir siekianti pritraukti potencialius stojančiuosius studijuoti aukštojoje mokykloje, todėl šio darbo tikslas yra ištirti socialinių tinklų įtaką stojančiųjų pasirinkimui studijuoti Vytauto Didžiojo universitete. Darbo tikslui pasiekti buvo iškelti keturi uždaviniai: remiantis moksliniais straipsniais ir surinkta teorine medžiaga išanalizuoti universitetų komunikacijos svarbą, komunikacijos kanalų pasirinkimą; teoriniu aspektu išnagrinėti jaunų žmonių socialinių medijų naudojimo ypatumus; kiekybinio tyrimo pagalba ištirti socialinių tinklų įtaką pasirinkimui studijuoti Vytauto Didžiojo universitete; apibendrinti gautus tyrimo rezultatus ir pateikti išvadas. Siekiant įvertinti teorinėje dalyje aptartus „Z kartos“ socialinių medijų ypatumus bei šiai kartai tinkamą turinį, tyrimui atlikti buvo pasirinktas kiekybinis tyrimo metodas, kurį sudarė statistinė VDU socialinių tinklų turinio analizė ir apklausa internetu naudojant iš anksto parengtą anketinę apklausą pirmo kurso VDU studentams. Empirinio tyrimo metu apklausta 321 respondentas ir analizuoti VDU socialinių tinklų „Facebook“ ir „Instagram“ 2024 m. vasario-gegužės mėnesiais skelbti įrašai. Išanalizavus tyrimo rezultatus nustatyta, kad komunikacija socialiniuose tinkluose nepadarė tiesioginės įtakos stojantiesiems renkantis studijuoti VDU, tačiau tai buvo įrankis, padedantis geriau pažinti universiteto aplinką, sužinoti informaciją apie priėmimą, stipendijas ir finansinę pagalbą, pamatyti universiteto užkulisius. Taip pat nustatyta, kad jaunų žmonių dėmesį labiausiai patraukia interaktyvus turinys, kurio universiteto komunikacijoje trūksta. Jaunų žmonių dėmesį labiausiai patraukia trumpi vaizdo įrašai, konkursai, galimybė balsuoti ar kitaip būti įtrauktiems į universiteto komunikaciją.
SEO ir SEM strategijų taikymas e. prekyboje: "BravoCodes" rankų darbo odos dirbinių svetainės atvejuETD [Application of SEO and SEM strategies in e-commerce: the case of the "BravoCodes" handmade leather goods website]bachelor thesis2025-06-10Baigiamojo darbo tikslas – atlikus mokslinės literatūros analizę ir empirinį tyrimą, pateikti rekomendacijas SEO ir SEM strategijų kūrimui BravoCodes atveju. Teorinėje darbo dalyje analizuojama elektroninės prekybos, SEO ir SEM samprata, ypatumai, strategijos, bei pagrindiniai rodikliai. Antroje, praktinėje baigiamojo darbo dalyje, sprendžiamas pagrindinis kokybinio tyrimo klausimas: kokie esminiai veiksniai lemia efektyvios SEO ir SEM strategijos įgyvendinimą? Pristatomas struktūrizuotos ekspertų apklausos pagrindimas, aptariama tyrimo metodika, eiga ir analizuojami gauti rezultatai. Šioje dalyje taip pat aprašomos atliktos konkurentų ir tikslinės auditorijos analizės, projektiniai sprendimai bei pateikiamos SEO ir SEM strategijų rekomendacijos BravoCodes atveju.
Evaluation of factors affecting trade between Lithuania and G-7 countries based on the gravity modelETD [Veiksnių, darančių poveikį Lietuvos ir G-7 šalių prekybai, vertinimas remiantis gravitacijos modeliu]bachelor thesis2025-06-09This research explores the key factors influencing Lithuania’s international trade by applying the classical gravity model. The problem of the research: what is the effect of the factors on bilateral trade between Lithuania and G-7? The object of the research is the effect of factors affecting Lithuania’s bilateral trade with its main trading partners, the G7 countries. The aim of the research is to assess how economic, demographic, geographic, and institutional variables affect trade flows. Through empirical data analysis with OLS and Fixed Effects models (methods), it was found that Lithuania's GDP has a consistent and positive impact on bilateral trade, confirming the importance of domestic economic growth and stability. Partner countries' GDP is marginal due to the self-sufficiency of large developed countries. Partner countries' population has a positive impact, but Lithuania's population is statistically insignificant. Distance shows a negative impact, and the EU membership promotes trade. However, financial indicators, such as FDI and NFA do not show statistically significant impact in all models. Overall, the gravity model proves effective in explaining Lithuania’s trade dynamics and guiding economic policy.
1 Skaitmeninio marketingo sprendimai verslams, veikiantiems švietimo srityje, „Co-lab“ įmonės pavyzdžiuETD [Digital marketing solutions for businesses in education sector, "Co-lab" case study]bachelor thesis2025-06-10Tyrimo problema – vis sparčiau augant EdTech sprendimų pasiūlai, skaitmeninis marketingas tampa vienu svarbiausių būdų pasiekti mokytojus ir įtraukti juos į inovatyvių priemonių taikymą ugdymo procese. Tačiau nepakanka žinių apie tai, kurie skaitmeninio marketingo sprendimai yra veiksmingiausi būtent švietimo srityje veikiantiems verslams. Tyrimo objektas – skaitmeninio marketingo sprendimų taikymas verslams, veikiantiems švietimo srityje. Tyrimo tikslas – išanalizuoti, kokie skaitmeninės rinkodaros sprendimai daro įtaką mokytojų pasirinkimui naudoti inovatyvias ugdymo priemones, „Co-lab“ įmonės pavyzdžiu. Tyrimo metodai – teorinė literatūros analizė ir kiekybinis tyrimas (anketinė apklausa). Rezultatai leidžia identifikuoti aktualiausius kanalus ir sklaidos formatus, veikiančius mokytojų sprendimą naudoti edukacines inovacijas. Tyrimo pagrindu pateikiamos rekomendacijos „Co-lab“ įmonei bei kitoms EdTech srities veikiančioms organizacijoms. Išvados nurodo, kad mokytojus labiausiai veikia vizualus, praktiškas ir pasitikėjimą kuriantis turinys, o skaitmeninis marketingas tampa ne tik informacijos, bet ir edukacijos bei motyvavimo primone.
Savęs priėmimo ir intymumo baimės sąsaja jaunų suaugusiųjų grupėjeETD [The relationship between self-acceptance and fear of intimacy in a young adult gruop]bachelor thesis2025-06-09Tyrimo problema – nors savęs priėmimo ir intymumo baimės sąvokos psichologinėje literatūroje yra plačiai nagrinėjamos, vis dar trūksta duomenų apie šių konstruktų sąsają jaunų suaugusiųjų gruoįėje. Tyrimo tikslas – įvertinti jaunų suaugusiųjų savęs priėmimo ryšį su intymumo baime. Tyrimo hipotezė – didesnis savęs priėmimo lygis siejasi su mažesne intymumo baime. Tyrimo metodologija – atliktas koreliacinis tyrimas, kuris buvo atliekamas „Apklausa LT“ platformoje. Tyrime dalyvavo 105 jauni suaugusieji (18–29 m.) asmenys. Tyrimui naudoti klausimynai: Besąlyginio savęs priėmimo klausimynas (Chamberlain & Haaga, 2001) ir Intymumo baimės klausimynas (Descutner & Thelen, 1991). Tyrimo rezultatai – rodo, kad veiklos statusas reikšmigai susijęs su savęs priėmimo rodikliais jaunų suaugusiųjų grupėjė. Nestudijuojantys asmenys pasižymi aukštesniu savęs priėmimo lygiu nei studijuojantys. Nestudijuojančių asmenų grupėje nustatytas vidutinio stiprumo neigiamas ryšys tarp savęs priėmimo ir intymumo baimės, studijuojančių asmenų grupėje reikšminags silpnas neigiamas ryšys. Lytis ir išsilavinimas neturėjo reikšmingo poveikio nei savęs priėmimo, nei intymumo baimės rodikliams. Tyrimo išvados – tyrimo dalyvių aukštesnis savęs priėmimo lygis siejasi su mažesne intymumo baime tiek studijuojančių, tiek nestudijuojančių jaunų suaugusiųjų grupėse. Lytis ir išsilavinimas su šiais rodikliais reikšmingo ryšio neturėjo.
Kokybiniai tyrimai: principai ir metodai : vadovėlis socialinių mokslų studijų programų studentamsPublication bookVilnius : Vaga, 2017Šis vadovėlis skiriamas aukštųjų mokyklų socialinių mokslų edukologijos, psichologijos, sociologijos, antropologijos, viešosios komunikacijos, ekonomikos, viešojo administravimo, vadybos ir politikos mokslų krypčių sudijų studentams.
25084 - bookKaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2014
Vadovėlis „Takas“ skirtas B1 lygio lietuvių kalbos gebėjimams ugdyti. Jį sudaro 8 pamokos – „žingsniai“, – apimantys svarbias šiam lygiui leksikos temas ir dalį gramatikos. Ši knyga – rinkinys įvairių žanrų, skirtingo sudėtingumo tekstų, kad tiek studentai, tiek jų mokytojai galėtų lanksčiai, kūrybingai ir efektyviai naudotis pateikta medžiaga. Tekstų įvairovė – bandymas atsižvelgti į skirtingų mokymosi stilių, pomėgių, socialinių sričių ir interesų besimokančiųjų poreikius. Apskritai vadovėlio išeities taškas – autentiški tekstai ir natūrali kalbos vartosena. Knyga gausiai iliustruota paveikslais ir fotografijomis, atspindinčiomis įvairias gyvenimo realijas, apimančias įvairius socialinius bei kultūrinius lietuvių kalbos vartojimo ir gyvenimo aspektus. Kiekvienoje pamokoje galima rasti ir smulkiosios tautosakos bei sakytinės kalbos, neformaliosios kalbos pavyzdžių. Dalis gramatikos taisyklių pateikta pamokose kaip aktyvios užduotys. Daugiau informacijos ir gramatikos taisyklių pateikta gramatikos priedo įklijoje, kuri suskirstyta ne pagal pamokas, o pagal kalbos dalis. Šią informaciją galima naudoti skirtingose pamokose, kai tik kyla klausimų dėl tinkamos žodžio formos. Atmintuke rasite kiekvienos pamokos koliažus, kuriuos galima rodyti išmaniojoje lentoje interaktyvioms užduotims, klausymo įrašus ir visus vadovėlio tekstus, kad mokytojas panorėjęs galėtų išradingai juos panaudoti kurdamas savo užduotis. Pajuskite, kaip žingsnis po žingsnio lietuvių kalba ir kultūra jums tampa suprantamesnė, įdomesnė, gal net artimesnė.
3907 12819 The effect of influencer marketing on customer behavior. The case of "YouTube" influencers in makeup industryETD [Įžymybių marketingo įtaka pirkėjų elgesiui. "YouTube“ kanalo makiažo industrijos įžymybių atvejis.]master thesis2018-05-23The aim of this diploma paper it is to provide recommendations to the "YouTube" influencers in Georgia and Lithuania and to the brands that target those markets, based on the theoretical analysis, survey and qualitative analysis of the "YouTube" influencers. The paper consists of three main parts: theoretical, empirical and recommendations parts. The first part looks into the literature related to the influencer marketing, it‘s methods of use, the benefits that it can deliver to the brands and the effect of it towards the audience. The second part is devoted to the empirical research: a qualitative analysis of one macro influencer in the makeup industry, one Lithuanian influencer with the biggest number of followers in the country within the industry, and one Georgian influencer with the largest number of subscribers in the country within the industry. In the second chapter, there are also presented the comparisons of their work to each other and the conclusions. The third part focuses on highlighting the problematic aspects of the field of "YouTube" Influencer marketing in Georgia and in Lithuania and providing practical recommendations to the brands and the influencers.
4472 7004 - bookKaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2012
Šiuolaikinei organizacijai, norinčiai sėkmingai dirbti rinkoje, būtinos marketingo komunikacijos. Jos yra vienas pagrindinių šiuolaikinio marketingo aspektų. Tai svarbus bet kokios organizacijos veiklos elementas, leidžiantis organizacijai bendrauti su klientais. organizacijos turi mokėti koordinuoti, integruoti, planuoti savo komunikaciją – išmokti naudoti tokį galingą marketingo įrankį kaip marketingo komunikacijos. Mokomoji knyga parengta remiantis marketingo komunikacijų tema parašytais lietuvių ir užsienio autorių darbais ir vadovėliais, taip pat internetu pasiekiamais šaltiniais.
19098 6744 Tėvų įsitraukimo į mokyklos gyvenimą ir mokinių mokymosi pasiekimų sąsajosETD [Relationships between parents involvement in school life and students’ learning achievements]master thesis2020-06-09Pastebėtina, kad tėvų įpročiai, pomėgiai turi sąsajų su vaikų mokykliniais pasiekimais, susidomėjimu skirtingomis mokymosi sritimis, įsitraukimu į mokymosi procesą. Todėl aktualu apžvelgti, koks (ne) įsitraukimo lygis turi įtaką bei kaip tai gali formuoti mokinių požiūrį į mokymąsi. Kiek tėvų požiūris, komunikacija su ugdymo įstaiga, pedagogais gali sustiprinti bei visapusiškai prisidėti prie mokymosi proceso palaikymo, mokinių skatinimo siekti aukštesnių tikslų. Tėvų įsitraukimas į ugdymo procesą yra reikšmingas, kaip asmenų, kurie artimiausi vaikui, yra už jį atsakingi. Tyrimo problematiką lemia suformuluoti probleminiai klausimai: kaip sėkmingai tėvai gali įsitraukti (būti įtraukiami) į vaikų ugdymą ir ar aktyvus tėvų įsitraukimas prisideda prie mokinių mokymosi pasiekimų. Tyrimo tikslas – nustatyti, kaip tėvų įsitraukimas į vaikų ugdymą susijęs su mokinių mokymosi pasiekimais. Tikslui pasiekti iškelti tyrimo uždaviniai: atskleisti tėvų įsitraukimo į vaikų ugdymą esmę, identifikuoti veiksnius, darančius įtaką tėvų įsitraukimui į vaikų ugdymą, įvertinti tėvų įsitraukimo į vaikų ugdymą sąsajas su mokinių mokymosi pasiekimais. Tyrimui atlikti naudojami mokslinės literatūros analizės ir vienos mokyklos, Rokiškio r. X gimnazijos atvejo analizės, atliekant pusiau struktūruotą interviu su mokytojais ir tėvų anketinę analizę, metodai. Atliktame tyrime tėvų įsitraukimo į vaiko ugdymą mokykloje, namuose, tėvų įtraukimą į vaiko ugdymą mokykloje, o taip pat bendro tėvų įsitraukimo į vaiko ugdymą sąsajų su vaikų pasiekimams nustatyta nebuvo. Geriausi tėvų įsitraukimo į ugdymo procesą skatinimo būdai yra bendrų renginių organizavimas, tėvų švietimas, mokytojų ir tėvų tarpusavio ryšio palaikymas ir tėvų motyvavimas. Mokytojų nuomone, būtent įsitraukimas formuoja glaudesnius mokyklos ir tėvų santykius, pagrįstus bendravimu ir bendradarbiavimu, o taip pat kuria palankią psichologinę atmosferą mokykloje ir šiltus santykius. Tėvai turi būti iniciatyvūs, aktyvūs ugdymo proceso dalyviai, teikiantys pasiūlymus ir padedantys mokytojui.
499 6014
- bookKaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2009
This teaching aid has grown out from the course Introduction into English Linguistics which I have been teaching at Vytautas Magnus University for a number of years. Its aim is to present students with a concise and up-to-date discussion of some of the main topics that mod-ern linguistics addresses. The teaching guide is provided with exercises for each topic (graded from less difficult to advanced), and questions for discussion. All the exercises have been tested in class. The teaching guide also includes a glossary of the most important terms which students have to know and be able to use not only in this course but also in the other linguistic courses that they take in the programme of English Philology.
39581 2253 - bookKaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2012
Šiuolaikinei organizacijai, norinčiai sėkmingai dirbti rinkoje, būtinos marketingo komunikacijos. Jos yra vienas pagrindinių šiuolaikinio marketingo aspektų. Tai svarbus bet kokios organizacijos veiklos elementas, leidžiantis organizacijai bendrauti su klientais. organizacijos turi mokėti koordinuoti, integruoti, planuoti savo komunikaciją – išmokti naudoti tokį galingą marketingo įrankį kaip marketingo komunikacijos. Mokomoji knyga parengta remiantis marketingo komunikacijų tema parašytais lietuvių ir užsienio autorių darbais ir vadovėliais, taip pat internetu pasiekiamais šaltiniais.
19098 6744 Introduction to the analysis of crime fiction [elektroninis išteklius] : a user-friendly guidePublication bookKaunas : Vytautas Magnus University, 2011This text serves as an introduction to critical analysis of crime fiction in English. After a brief review of the pre-history of crime fiction in English, the principal focus is on sub-genres such as Golden Age detective stories, American noir thrillers, thrillers in general and police procedurals. For each sub-genre a list of characteristics is provided. Some major authors like Agatha Christie, Raymond Chandler, P.D. James, Ruth Rendell, Ian Rankin and Kathy Reichs are given closer attention. In addition, newer trends in crime fiction are discussed. Exercises for students and advice in carrying out research on crime fiction are also given.
19024 3368 - bookKaunas : Lietuvos edukologijos universitetas, 2015
The idea to write this book primarily came from our intention to share what we have discovered about one of the greatest childhood miracles – play. For a number of years we have explored this phenomenon, yet its profound and extraordinary nature still continues to surprise us. Promotes development and, at the same time, is the greatest achievement of the child. Keeping this in mind, we designed our monograph for a few purposes. First, we wanted to present the results of the three-year project “Development of Self-Regulation in Play” attained in play research laboratory of the Lithuanian University of Educational Sciences. Second, we sought for the first time to discuss in Lithuanian language the theory of play based on cultural – historical psychology. Our objective was to formulate and present the key principles of the development of self-regulation through play activities. Finally, we aimed to describe the steps of practical use of joint (adult-child) play activities that help a child to develop a self-regulatory behavior during play. Why did we choose to focus on the development of self-regulation through play activities? Simply that a large number of worldwide studies show (Elkind, 1982, 2007; Singer, Singer, D’Agostino, DeLong, 2008; Frost, 2010) that children’s imaginary play is vanishing and that their imagination and self-regulation skills have deteriorated. Another observed trend is a clear opposition between play and academic learning (Miller & Almon, 2009; Nicolopoulou, 2010). Surveys reveal that currently selfregulation and executive functions are in the center of researchers’ attention worldwide and are among top ten studies in progress. [...]
18051 3558 - bookKaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2011
Cheminių reakcijų ir procesų termodinamika, grįžtamosios ir negrįžtamosios cheminės reakcijos, fazių pusiausvyra ir tirpalai, elektrochemija, cheminių reakcijų kinetika, koloidų chemija. Šioje knygoje pateikiama teorinė dalis, uždavinių sprendimai, užduotys savarankiškam darbui, laboratorinių darbų aprašai minėtomis temomis.
16857 2172