Vizualinės komunikacijos sprendimų veiksmingumo vertinimas socialinės atsakomybės aplinkosauginėse kampanijose socialiniame tinkle „Facebook“
Mikėnaitė, Gabrielė |
Pastaruoju metu vartotojams susirūpinimą kelia aplinkosaugos problemos, jie darosi vis sąmoningesni. Vis daugiau įmonių stengiasi būtų socialiai atsakingos ir tokia veikla dalinasi socialiniuose tinkluose. Socialinės atsakomybės aplinkosauginių kampanijų vizualinė komunikacija leidžia įmonėms gerinti savo įvaizdį ir žinomumą, auginti klientų lojalumą ir pasitikėjimą. Šiame darbe sprendžiama tyrimo problema – kaip veiksmingai taikyti vizualinės komunikacijos sprendimus socialinės atsakomybės aplinkosauginėse kampanijose socialiniame tinkle „Facebook“? Darbo objektas – vizualinės komunikacijos sprendimai socialinės atsakomybės aplinkosauginėse kampanijose. Darbo tikslas – remiantis empiriniu tyrimu verifikuoti išskirtus teoriškai pagrįstus būdus vizualinės komunikacijos veiksmingumo didinimui socialinės atsakomybės aplinkosauginėse kampanijose socialiniame tinkle „Facebook“. Tyrimo metodai – kiekybinė, kokybinė turinio analizė ir kiekybinė apklausa. Tyrimo rezultatai ir išvados: aplinkosauginėse kampanijose spalviniai elementai didina vartotojų įsitraukimą nepriklausomai nuo pasirinktos vaizdinės formos, nuotraukose – pasitelkiamas išdėstymas. Vartotojų emociniam poveikiui stipriausią įtaką daro pasitelkiamos spalvos, išdėstymas ir tipografija vaizdo įrašuose, iliustracijose – išdėstymas, nuotraukose –tipografija. Šis darbas yra tiriamasis magistro baigiamasis darbas.
Lately consumers are more aware and worried about environmental problems. Companies try to be more social responsible and share their activities on social media. Visual communication of social responsibilty environmental campaigns helps corporations improve their brand image and awareness, increase customers loyalty and trust. Research problem – how to apply visual communication solutions in social responsibility environmental campaigns on social network “Facebook” effectively? Research object – visual communication solutions in social responsibility environmental campaigns. Aim of research – based on empirical research, verify identified theoretically based methods for increasing the effectiveness of visual communication in social responsibility environmental campaigns on the social network “Facebook”. Used methods – quantitative and qualitative content analysis, quantitative survey. Results and conclusions: color elemenets used in environmental campaigns increases users engagement in all visual forms, in photos – used layout. Used colors, layout and typography in video form, layout in illustrations and typography in photos have the biggest influence on users emotional impact. This paper is research-oriented final master thesis.