Name Card
Surname, Name
Bičiūnaitė, Vilija
Main Affiliation
Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Publications
(Articles)
Articles
Others
Show/Hide filters
Author
3
Bakanauskas, Arvydas Petras
3
Bičiūnaitė, Vilija
3
Bičiūnaitė-Svobienė, Vilija
Subject
2
Brand personality
2
Experiential marketing
2
Prekės ženklas
2
Prekės ženklo vertė
1
Active marketing
1
Aktyvusis marketingas
1
Aspirational lifestyle
1
Behavioral psychology
1
Brand advocate
1
Brand value
.
next
Type
3
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
2
Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
1
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
Research area
6
Vadyba / Management (S003)
Affiliation
6
Ekonomikos ir vadybos fakultetas
6
Vytauto Didžiojo universitetas
3
Marketingo katedra
Date
6
2010 - 2019
Provenance
1
Item created via OAI harvest from source: http://ejournals.vdu.lt/index.php/management-organizations/oai on 2016-03-10T09:00:06Z (GMT). Item's OAI Record identifier: oai:ejournals.vdu.lt:article/831
1
Submitted by Kuciukas, Vilius (viliusku@gmail.com) on 2018-10-06T15:54:17Z No. of bitstreams: 0
1
Submitted by Kuciukas, Vilius (viliusku@gmail.com) on 2018-10-06T19:03:31Z No. of bitstreams: 0
1
Submitted by Kuciukas, Vilius (viliusku@gmail.com) on 2018-10-06T21:52:14Z No. of bitstreams: 0
1
Submitted by Kuciukas, Vilius (viliusku@gmail.com) on 2018-10-06T22:56:07Z No. of bitstreams: 0
1
Submitted by Kuciukas, Vilius (viliusku@gmail.com) on 2018-10-06T23:20:55Z No. of bitstreams: 0
Close filters
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.021 seconds).
ISBD
Refman
EndNote
Bibtex
RefWorks
Excel
CSV
Send via email
Date
Title
Author(s)
Type
1
2011
Interaction between the young fashion buyers and the brand-ambassadors
Bičiūnaitė, Vilija
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
2
2011
Interaction model for the young fashion buyers and brand-ambassadors
Bakanauskas, Arvydas Petras
; Bičiūnaitė, Vilija
Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
3
2013
Prekės ženklo vertės teorinės sampratos
Bičiūnaitė-Svobienė, Vilija
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
4
2013
Theoretical insights into the brand value conceptualization
Bičiūnaitė-Svobienė, Vilija
; Bakanauskas, Arvydas Petras
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
5
2011
Vartotojo ir prekės ženklo modelių elementų derinimas
Bakanauskas, Arvydas Petras
; Bičiūnaitė, Vilija
Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
6
2012
Vartotojų psichologinių veiksnių teoriniai aspektai
Bičiūnaitė-Svobienė, Vilija
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)