Surname, Name
Bičiūnaitė-Svobienė, Vilija

ETD



Results 1-13 of 13 (Search time: 0.015 seconds).

DateTitleAuthor(s)Type
124-May-2017Tarpasmeninės reklamos komunikacijos priemonės psichografiniams segmentamsZažeckytė, Monikamaster thesis
224-May-2017Sporto prekės ženklo auditorijos pasiekiamumas 360 laipsnių reklamaStirbytė, Ievamaster thesis
322-May-2018Socialiniuose tinkluose nuomonės formuotojų kuriama prekės ženklo vertė vartotojuiČepononytė, Kristinamaster thesis
422-May-2018Palankaus vartotojo požiūrio į prekės ženklą formavimas taikant istorijų pasakojimą vaizdo reklamoseGaličinaitė, Rasamaster thesis
515-Jan-2019Monetization of sports consumer behavior via IoT ecosystemsKatsoula, Stavroulamaster thesis
624-May-2017Lyties įtaka seksualinio reklamos kreipinio poveikiuiMickevičiūtė, Ernestamaster thesis
722-Jan-2020Improving elite basketball officiatingGkontas, Spirosmaster thesis
822-Jan-2020Global sports fan base reach through social media content communication: case of Zalgiris BCTaraškevičius, Dominykasmaster thesis
922-Jan-2020Fan experience enhancement: case of Olympiacos BCBeriou, Ioannamaster thesis
1015-Jan-2019Exploring the possibility to revamp and revitalise the sports event management sector in developing nations – an analysis of the MTN Lagos international half marathonNgerem, Daniel Okwuchukwumaster thesis
1124-May-2017Emocinių reklamos stimulų įtaka prekės ženklo archetipo modeliavimuiGrubliauskaitė, Monikamaster thesis
129-Jun-2020Developing digital business in south Asian developing countriesFareedzai, Naveed Ahmadmaster thesis
1322-May-2019Accelerating business startup growth through digital marketing in the B2B sectorOgrak, Muhammed Hüseyinmaster thesis