Lina Pilelienė.JPG picture
Surname, Name
Pilelienė, Lina
Main Affiliation

ETD



Results 1-20 of 54 (Search time: 0.114 seconds).

DateTitleAuthor(s)Type
114-Jan-2021Εnsuring fans' attendance on court after Covid-19 crisisKourtali, Mariamaster thesis
224-Nov-2017VšĮ „Kaunas IN“ skatinamo konferencijų turizmo plėtros galimybių Kauno mieste nustatymasPoderytė, Ievamaster thesis
323-May-2016Vizualinių metaforų naudojimo socialinėse reklamose sprendimaiPašiūnaitė, Ievamaster thesis
410-Jun-2020Vizualinės reklamos dizaino įtakos „Facebook“ socialinio tinklo vartotojų vertinimui modeliavimasAleknavičiūtė, Linamaster thesis
525-May-2015Vartotojų lojalumo prekiniam ženklui „Mogyi” formavimasČernišovas, Edvinasmaster thesis
616-Jun-2020Vartotojo suvokiamo ekologiškumo komercinėse reklamose analizėBaužytė, Agnėbachelor thesis
72-Jul-2020Vaizdinės greito vartojimo produktų reklamos elementų įtakos vartotojų elgsenai modeliavimasGrigaliūnaitė, Viktorijadoctoral thesis
811-Nov-2011„UAB „Medienos era“ pardavimo skatinimo programos tobulinimas“Urmanavičienė, Dovilėmaster thesis
928-May-2013UAB „Marškinėlis“ paslaugų kokybės gerinimasBarauskas, Vaidasmaster thesis
1028-May-2014Tiesioginių emocijų poveikis televizinės reklamos veiksmingumuiBugailiškytė, Sigitamaster thesis
1123-May-2016Šalies turistinių objektų žinomumo didinimas taikant partizanines paieškos variklių rinkodaros technikasVyžintaitė, Rūtamaster thesis
1225-Nov-2016Studentų tarptautinio mobilumo programų populiarumo didinimas pasitelkiant reklamąJanuškevičiūtė, Ievamaster thesis
1325-May-2015Sporto paramos proceso modelis: „Sportfan 2015“ vaikų futbolo festivalio atvejisKandratavičius, Lukasmaster thesis
142-Jun-2010Spalvos įtaka vartotojo pasirinkimuiZareckaitė, Daivamaster thesis
1522-May-2018Socialinėmis reklamomis sukeliamų emocijų sprendimaiBurneikytė, Gabijamaster thesis
1623-May-2016Skirtingus smegenų lygius stimuliuojančios reklamos įtakos vartotojų elgsenai modeliavimasJasiulionytė, Aurelijamaster thesis
1722-Jun-2020Skaitmeninės reklamos poveikis vartotojo pirkimo elgsenaiBaukutė, Ugnėbachelor thesis
188-Jun-2017Scarcity as a promotional technique: impact of ‘Limited Edition’ on consumer purchase intentionsSinkevičiūtė, Monikamaster thesis
1910-Jun-2020Rinkiminio pažado komunikacija kandidato į prezidentus rinkiminėje kampanijojeBučienė, Jolantamaster thesis
2027-May-2014Retro idėjų naudojimas alaus reklamose: AB „Volfas Engelman“ atvejisSuveizdytė, Mildamaster thesis