DSC_4155.jpg picture
Surname, Name
Šontaitė-Petkevičienė, Miglė
Main Affiliation

Publications



Results 1-20 of 30 (Search time: 0.036 seconds).

DateTitleAuthor(s)Type
12015CSR reasons, practices and impact to corporate reputationŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
22012Korporatyvinės reputacijos vertinimas aukštojo mokslo institucijoseŠontaitė, Miglėresearch article
32009Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher educationŠontaitė, Miglė; Kristensen, Toreresearch article
42014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Šontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
52014Crisis management to avoid damage for corporate reputation : the case of retail chain crisis in the Baltic countriesŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
62020The use of cause-related marketing to build good corporate reputationŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Grigaliūnaitė, Rūtaresearch article
72013The impact of country-of-origin on food products choiceŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Pilelienė, Linaresearch article
82009Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher educationŠontaitė, Miglė; Kristensen, Toreresearch article
92010Aukštųjų mokyklų korporatyvinę reputaciją formuojančių rodiklių vertinimasŠontaitė, Miglė; Lydeka, Zigmasresearch article
102011Suinteresuotų grupių vaidmuo korporatyvinės reputacijos valdymeŠontaitė, Miglėresearch article
112011Measurement model of corporate reputation at Higher education institutions: customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
122012Korporatyvinės reputacijos vertinimo praktiniai aspektai : Lietuvos verslo organizacijos atvejisŠontaitė, Miglėresearch article
132012Lietuvoje veiklą vykdančių verslo organizacijų reputacija : vartotojų požiūrio įvertinimasŠontaitė, Miglėresearch article
142007Vartotojų išlaikymo programa - priemonė vartotojų lojalumo kūrimui ir/ar didinimuiŠontaitė, Miglėresearch article
152019Dimensions and attributes building corporate reputation of rural businessesŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
162013Korporatyvinės reputacijos reiškinio genezėŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
172020Customer-based brand equity creation for online grocery storesŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
182013Aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo metodikos ir jų problemosŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
192013The View of students towards corporate reputation of Lithuanian universitiesŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
202012Lietuvos universitetų korporatyvinės reputacijos vertinimas moksleivių požiūriuŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article