Browsing by Author Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra

Jump to a point in the index:
Or type in a year:
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 88  next
DateTitleAuthor(s)Type
22-May-2017Santykių su verslas-verslui vartototojais kūrimo „LinkedIn” socialiniame tinkle praktiniai sprendimaiMaculevičiūtė, Gitanamaster thesis
22-May-2017Santykių marketingo taikymo galimybės virtualioje aplinkojeTimukaitė, Saidamaster thesis
22-May-2017Dalijimosi ekonomikos prekės ženklo „Uber“ vertės kūrimas vartotojamsŠerpytis, Mindaugasmaster thesis
22-May-2017Prekės ženklo vystymas: „Kakė Makė“ atvejisAndriuškevičiūtė, Rūtamaster thesis
22-May-2017Greito vartojimo prekių ženklų įvaizdžio stiprinimas pojūčių marketingo priemonėmisVerpetinskaitė, Marijamaster thesis
22-May-2017Customer acquisition marketing strategies for small businesses (by the example of the software-as-a-service business model)Tytarenko, Allamaster thesis
22-May-2017Asmenų, darančių įtaką, panaudojimas ženklodaros strategijoseArnašiutė, Simonamaster thesis
22-May-2017International launch marketing strategiy for drop-shipping online storesIsrafilzade, Khalilmaster thesis
22-May-2017Developing the inbound sports and adventure tourism marketing strategy of AzerbaijanSafarbayov, Ziyautdinmaster thesis
22-May-2017Asmens prekės ženklo poveikio vartotojų elgsenai projektiniai sprendimai. Agnės Jagelavičiūtės atvejo analizėGerulytė, Agnėmaster thesis
22-May-2017Santykių marketingo įtaka formuojant lojalių fanų bazęGudliauskaitė, Erikamaster thesis
22-May-2017Golfo populiarinimo Lietuvoje strategijaButrimaitė, Rasamaster thesis
22-May-2017Korporatyvinės reputacijos poveikis asmeninio pardavimo rezultatams: AB ,,Lietuvos Draudimas” atvejo analizėŠtaras, Modestasmaster thesis
22-May-2017The impact of strategic marketing on middle aged consumer groups for high-tech productsObineli, Izunna Victusmaster thesis
22-May-2017Turinio marketingo taikymo socialinių problemų komunikacijoje projektasMarčiulynienė, Viktorijamaster thesis
22-May-2017Įtraukiamojo marketingo taikymo sprendimai. „Beatos virtuvės“ atvejo analizėKalvaitytė, Ingamaster thesis
22-May-2017Sports marketing strategy: a case study of football in LithuaniaMbaba, Victor Ephraimmaster thesis
22-May-2017Turinio marketingo principais grįstas prekės ženklo vystymas: „Cozywood“ atvejisVabalaitė, Auksėmaster thesis
24-May-2017Prekių ženklų derinimo poveikis vartotojų požiūriuiPaliulionytė, Gretamaster thesis
24-May-2017Įmonės tarptautinio marketingo strategijos kūrimasJurgilas, Jonasmaster thesis