Browsing by Author Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 88  next
DateTitleAuthor(s)Type
30-Nov-2018AB "Audimas" produkcijos įvedimas į Prancūzijos rinkąVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Žukauskas, Pranas; Nausėdaitė-Stačiokaitienė, DeimantėMagistro darbas / Master thesis
24-May-2017Asmens prekės ženklas kaip asmens žinomumo didinimo priemonė sportinės siekiamybės konteksteVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Misiūnaitė, EvaMagistro darbas / Master thesis
22-May-2017Asmens prekės ženklo poveikio vartotojų elgsenai projektiniai sprendimai. Agnės Jagelavičiūtės atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Gerulytė, AgnėMagistro darbas / Master thesis
22-May-2017Asmenų, darančių įtaką, panaudojimas ženklodaros strategijoseVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Arnašiutė, SimonaMagistro darbas / Master thesis
24-May-2017Atsakomybė reklamoje: lietuviškos televizijos atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Puodžiūnaitė, DeimantėMagistro darbas / Master thesis
30-Nov-2018Banko vartotojų lojalumo didinimo sprendimai: AB ,,SEB bankas" atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Danytė, RūtaMagistro darbas / Master thesis
23-May-2018Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Hossain, Muhammad AfzalMagistro darbas / Master thesis
23-May-2018Brand identity and brand image: personal branding in the music industryVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Gouitcheche, EmmanuelMagistro darbas / Master thesis
23-May-2018Brand management that creates value to customer: the case of Zara brandVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Amarkhil, HaseebullahMagistro darbas / Master thesis
12-Jan-2018Building the successful customer experience for competitive advantage (based on example of Lululemon company)Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bakanauskas, Arvydas; Chikovani, AkakiMagistro darbas / Master thesis
23-May-2018Community-based marketing: the challenge of virtual communitiesVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Babayev, NajafMagistro darbas / Master thesis
22-May-2017Customer acquisition marketing strategies for small businesses (by the example of the software-as-a-service business model)Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Tytarenko, AllaMagistro darbas / Master thesis
22-May-2017Dalijimosi ekonomikos prekės ženklo „Uber“ vertės kūrimas vartotojamsVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Šerpytis, MindaugasMagistro darbas / Master thesis
22-May-2017Developing the inbound sports and adventure tourism marketing strategy of AzerbaijanVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bakanauskas, Arvydas; Safarbayov, ZiyautdinMagistro darbas / Master thesis
12-Jan-2018Development of a positioning strategy for a product to the millennials using the social mediaVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Shetty, SachidanandMagistro darbas / Master thesis
23-May-2018The effect of influencer marketing on customer behavior. The case of "YouTube" influencers in makeup industryVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Baramidze, TamarMagistro darbas / Master thesis
5-Apr-2019Elektroninio marketingo priemonių parinkimas pagal vartotojų elgsenąVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bakanauskas, Arvydas; Kuodytė, GretaMagistro darbas / Master thesis
24-May-2017Emocinių reklamos stimulų įtaka prekės ženklo archetipo modeliavimuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bičiūnaitė-Svobonienė, Vilija; Grubliauskaitė, MonikaMagistro darbas / Master thesis
22-May-2017Golfo populiarinimo Lietuvoje strategijaVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Butrimaitė, RasaMagistro darbas / Master thesis
22-May-2017Greito vartojimo prekių ženklų įvaizdžio stiprinimas pojūčių marketingo priemonėmisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Verpetinskaitė, MarijaMagistro darbas / Master thesis