Browsing by Author Pilelienė, Lina

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 27  next
DateTitleAuthor(s)Type
2014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
2014Complexity of print advertising : theoretical insightsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
2017Customer satisfaction with mobile operators’ services in Lithuanian rural areasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
2015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis / Article
2013Determination of customer satisfaction with supermarkets in LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
2014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Pilelienė, LinaStraipsnis / Article
22-May-2019Facebook ir Google reklamos kūrimo sprendimai derinant Big data ir asmens privatumo veiksniusPilelienė, Lina; Ibianskaitė, ErnestaMagistro darbas / Master thesis
2013Gairių produktų demonstravimui lietuviškuose vaidybiniuose filmuose nustatymasPilelienė, Lina; Jurgilaitė, SigitaStraipsnis / Article
2018Gender-induced differences while choosing cosmetics for men: a case of LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
2014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists: a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
2014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian tourists : a moderating effect of natural featuresPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
22-May-2017International launch marketing strategiy for drop-shipping online storesVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pilelienė, Lina; Israfilzade, KhalilMagistro darbas / Master thesis
2014Lietuvos turistų pasitenkinimo indekso modelis : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
22-May-2019Marketingo komunikacija kaip prekybos tinklų vartotojų lojalumo formavimo priemonė. „Maxima“ ir „Lidl“ atvejaiPilelienė, Lina; Pucėtaitė, DeimantėMagistro darbas / Master thesis
22-May-2019Masinio prestižo prekių vartojimo skatinimas skirtinguose prestižo siekiančių vartotojų rinkos segmentuosePilelienė, Lina; Gudauskaitė, AuksėMagistro darbas / Master thesis
22-May-2019Organizacijos įvaizdžio formavimas vizualinės komunikacijos priemonėmis. UAB "Lauksva" atvejisPilelienė, Lina; Laurinaitytė, EvelinaMagistro darbas / Master thesis
2013Produkto demonstravimo vaizdo žaidimuose ypatumai : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Abromavičius, EdgarasStraipsnis / Article
24-May-2017Produkto pakuotės patrauklumo didinimas: Lietuvos maisto produktų atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pilelienė, Lina; Vileikytė, VaidaMagistro darbas / Master thesis
2013Produktų demonstravimo lietuviškuose vaidybiniuose filmuose ypatumaiPilelienė, Lina; Jurgilaitė, SigitaStraipsnis / Article
2014Produktų demonstravimo vaizdo žaidime veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, EdgarasStraipsnis / Article