Browsing by Author Klebanskaja, Nina

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 37  next
DateTitleAuthor(s)Type
11-Jan-2019Asmens tapatumo konstravimas socialiniuose tinkluose: televizijos šou fenomenasVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Kaleckaitė, ViktorijaMagistro darbas / Master thesis
22-May-2017Asmenų, darančių įtaką, panaudojimas ženklodaros strategijoseVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Arnašiutė, SimonaMagistro darbas / Master thesis
24-May-2017Atsakomybė reklamoje: lietuviškos televizijos atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Puodžiūnaitė, DeimantėMagistro darbas / Master thesis
23-May-2018Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Hossain, Muhammad AfzalMagistro darbas / Master thesis
23-May-2018Brand identity and brand image: personal branding in the music industryVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Gouitcheche, EmmanuelMagistro darbas / Master thesis
22-May-2019Branding in business-to-business sector in context of Ukrainian agricultural and wood processing marketsKlebanskaja, Nina; Husiev, MaksymMagistro darbas / Master thesis
23-May-2018Community-based marketing: the challenge of virtual communitiesVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Babayev, NajafMagistro darbas / Master thesis
22-May-2017Customer acquisition marketing strategies for small businesses (by the example of the software-as-a-service business model)Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Tytarenko, AllaMagistro darbas / Master thesis
2018Customer engagement through using anime stylized advertisementKlebanskaja, Nina; Andriukhanova, OlenaStraipsnis / Article
22-May-2019Effects of unethical behavior on brand image (a case of Volkswagen incorporation)Klebanskaja, Nina; Duniya, FaithMagistro darbas / Master thesis
21-May-2019Exploring branding possibilities for Minsk: towards authenticity, effectiveness and resident engagementKlebanskaja, Nina; Sadouskaya, KatsiarynaMagistro darbas / Master thesis
12-Jan-2018Įmonės komunikacija naujoje konkurencinėje erdvėje: prekinių ženklų "Kika" ir "PetCity" atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Savickaitė, GretaMagistro darbas / Master thesis
30-Nov-2018Kartos Z sveikos mitybos įpročių formavimas marketingo priemonėmis: prekės ženklo ,,Žali žali“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Makauskaitė-Kaminckė, MiglėMagistro darbas / Master thesis
20-May-2019Klientų lojalumo formavimas: žemės ūkio konsultavimo paslaugų rinkos konteksteKlebanskaja, Nina; Mankutė, ErikaMagistro darbas / Master thesis
23-May-2018Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mitalauskaitė, RaimondaMagistro darbas / Master thesis
12-Jan-2018Korporatyvinio prekės ženklo vystymas: AB „East West Agro“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mėdžiūtė, LauraMagistro darbas / Master thesis
20-May-2019Lietuvos mados prekių ženklų komunikacija socialiniuose tinkluoseKlebanskaja, Nina; Urbonaitė, RūtaMagistro darbas / Master thesis
23-May-2018Lietuvos mados prekių ženklų komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas ir vystymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Rimkutė, AgnėMagistro darbas / Master thesis
24-Nov-2017Pakuotės komunikacinio efekto didinimasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Daugėla, ArūnasMagistro darbas / Master thesis
30-Nov-2018Prekės ženklo vystymas: „Fėjų slėnis“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Darginavičienė, LaimaMagistro darbas / Master thesis