Browsing by Author Klebanskaja, Nina

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 60  next
DateTitleAuthor(s)Type
8-Jun-2020Asmens prekės ženklo socialiniame tinkle kūrimasKlebanskaja, Nina; Petronaitis, NerijusMagistro darbas / Master thesis
11-Jan-2019Asmens tapatumo konstravimas socialiniuose tinkluose: televizijos šou fenomenasVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Kaleckaitė, ViktorijaMagistro darbas / Master thesis
22-May-2017Asmenų, darančių įtaką, panaudojimas ženklodaros strategijoseVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Arnašiutė, SimonaMagistro darbas / Master thesis
24-May-2017Atsakomybė reklamoje: lietuviškos televizijos atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Puodžiūnaitė, DeimantėMagistro darbas / Master thesis
10-Jan-2020Aukštųjų mokyklų komunikacija su karta Z: Kauno technologijos universiteto ir Vytauto Didžiojo universiteto atvejisKlebanskaja, Nina; Ramanauskaitė, SimonaMagistro darbas / Master thesis
19-Jun-2020B2B customer path: impact of ZMOT and micro moments to the buying behaviorKlebanskaja, Nina; Mačiulis, PauliusMagistro darbas / Master thesis
23-May-2018Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Hossain, Muhammad AfzalMagistro darbas / Master thesis
23-May-2018Brand identity and brand image: personal branding in the music industryVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Gouitcheche, EmmanuelMagistro darbas / Master thesis
22-May-2019Branding in business-to-business sector in context of Ukrainian agricultural and wood processing marketsKlebanskaja, Nina; Husiev, MaksymMagistro darbas / Master thesis
9-Jun-2020Communicating to gen Z on social mediaKlebanskaja, Nina; Bhardwaj, VinayMagistro darbas / Master thesis
23-May-2018Community-based marketing: the challenge of virtual communitiesVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Babayev, NajafMagistro darbas / Master thesis
19-Jun-2020Consultative selling approach: the case of EMUSKlebanskaja, Nina; Rutkauskas, VaidotasMagistro darbas / Master thesis
22-May-2017Customer acquisition marketing strategies for small businesses (by the example of the software-as-a-service business model)Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Tytarenko, AllaMagistro darbas / Master thesis
22-May-2019Effects of unethical behavior on brand image (a case of Volkswagen incorporation)Klebanskaja, Nina; Duniya, FaithMagistro darbas / Master thesis
18-Jun-2020Enabling customer centricity through customer relationship management: the case of UAB "Elektroninių mokėjimų agentūra"Klebanskaja, Nina; Lubytė, GabrielėMagistro darbas / Master thesis
21-May-2019Exploring branding possibilities for Minsk: towards authenticity, effectiveness and resident engagementKlebanskaja, Nina; Sadouskaya, KatsiarynaMagistro darbas / Master thesis
18-Jun-2020Garso naudojimas korporatyvinėje ženklodarojeKlebanskaja, Nina; Stasiulionytė, AuraBakalauro darbas / Bachelor thesis
29-Nov-2019Identification of the mechanism of anthropomorphism effect on consumer preference and product attributes processing through experiment replicationKlebanskaja, Nina; Vakulenko, OlgaMagistro darbas / Master thesis
22-Jun-2020The improvement of the university performance towards the principle of sustainable developmentKlebanskaja, Nina; Dentayeva, AsselMagistro darbas / Master thesis
16-Jun-2020Istorijų pasakojimo metodo taikymo prekių ženklų komunikacijoje analizėKlebanskaja, Nina; Andriuškevičiūtė, UgnėBakalauro darbas / Bachelor thesis