| Date | Title | Author(s) | Type |
| 31-May-2017 | Jaunesniųjų paauglių žaidžiami kompiuteriniai žaidimai ir psichosocialinio prisitaikymo sunkumai | Svobodina, Jelena | master thesis |
| 2013 | Kehittävän leikkipedagogiikan perusteet | Hakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, Milda | Monografija / Monograph (K1a) |
| 2018 | Kultūrinės praktikos kaip emocinės savireguliacijos formavimosi erdvė | Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė; Brėdikytė, Milda | Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e) |
| 2015 | Let's play together! : guidelines for parents | Brėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė | Mokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c) |
| 2016 | The lived experience of adult participating in make-believe play of young children | Brėdikytė, Milda; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė; Skerytė-Kazlauskienė, Monika | Tezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e) |
| 5-Jun-2019 | Mamų žaismingumo, santykio su savo mama, suvokto auklėjimo stiliaus ir vaikų žaismingumo sąsajos | Beniušienė, Simona | master thesis |
| 4-Jun-2015 | Mokinių pasyvumo įveika pasakų kūrimo metodais | Deksnytė, Simona | master thesis |
| 2020 | Mothers’ attitudes toward peer play | Brėdikytė, Milda; Skerytė-Kazlauskienė, Monika | Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4) |
| 30-May-2018 | Motinos išgyvenimai vaiko adaptacijos ikimokyklinio ugdymo grupėje periodu | Laurinavičienė, Dalia | master thesis |
| 2017 | Naratyvinis žaidimas ir mokymasis : gairės ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams, dirbantiems su 3–8 metų vaikais | Brėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Hakkarainen, Pentti Ensio; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Lounassalo, Jarmo; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė | Mokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c) |
| 2017 | Narrative environments for play and learning | Brėdikytė, Milda; Hakkarainen, Pentti Ensio; Brandišauskienė, Agnė; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė | Tezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e) |
| 2017 | Narrative environments for play and learning (NEPL) guidelines for kindergarten and school teachers working with 3-8 years-old-children | Brėdikytė, Milda; Barrett, Michele; Brandišauskienė, Agnė; Buivydienė, Gitana; Chudy, Sylwia; Čepienė, Rasa; Draučikaitė, Agnė; Filipiak, Ewa; Hakkarainen, Pentti Ensio; Kapczynska, Ewa; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Laitinen, Minna; Lemanska-Lewandowska, Ewa; Lounassalo, Jarmo; Mohamed, Benita; Obanishola, Rosalyn; Pursi, Annukka; Sajaniemi, Nina; Salonen, Mila; Salonen, Rita; Skunčikienė, Alma; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė | Mokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c) |
| [2015] | Nauczanie rozwijające we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : od teorii do zmiany w praktyce | Brandišauskienė, Agnė; Brėdikytė, Milda; Brzezińska, Anna I; Filipiak, Ewa; Hakkarainen, Pentti Ensio; Lemańska-Lewandowska, Ewa; Szymczak, Joanna; Wiśniewska, Małgorzata | Monografija / Monograph (K1a) |
| 2017 | Organizacja środowiska narracyjnego i uczenie się poprzez zabawę dzieci w wieku 3-8 lat [elektroninis išteklius] : przewodnik dla nauczycieli przedszkoli i nauczania wczesnoszkolnego (projekt NEPL) | Brėdikytė, Milda; Hakkarainen, Pentti Ensio; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Lounassalo, Jarmo | Mokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c) |
| 31-May-2017 | Paauglių įsisąmoninto dėmesingumo, santykių su tėvais kokybės ir atidaus auklėjimo sąsajos | Smailytė, Miglė | master thesis |
| 2015 | Pathways to children's play : guidelines for professionals | Brėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė | Mokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c) |
| 12-Jun-2020 | Pedagoginės komunikacijos būdai ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje | Tumienė, Vilma | master thesis |
| 2014 | Play and imagination in human ontogenesis – Vygotsky’s cultural-historical approach | Hakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, Milda; Safarov, Ildar | Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5) |
| 2015 | Play as a mediator of the development of self-regulation | Brėdikytė, Milda; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė | Tezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e) |
| 2015 | Play motivation is the key to self-regulation | Hakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė | Tezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e) |