Browsing by Author Brėdikytė, Milda

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 13 to 32 of 39 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
2015Ikimokyklinio amžiaus vaiko raida: žaidimas ir savireguliacija : monografijaHakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Sujetaitė-Volungevičienė, GiedrėMonografija / Monograph (K1a)
2017Introduction from the editorsHakkarainen, Pentti Ensio; Bruce, Tina; Brėdikytė, MildaKnygos dalis / Part of book (Y)
2013Kehittävän leikkipedagogiikan perusteetHakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, MildaMonografija / Monograph (K1a)
2015Let's play together! : guidelines for parentsBrėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Sujetaitė-Volungevičienė, GiedrėMokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
2016The lived experience of adult participating in make-believe play of young childrenBrėdikytė, Milda; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė; Skerytė-Kazlauskienė, MonikaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
2017Naratyvinis žaidimas ir mokymasis : gairės ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams, dirbantiems su 3–8 metų vaikaisBrėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Hakkarainen, Pentti Ensio; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Lounassalo, Jarmo; Sujetaitė-Volungevičienė, GiedrėMokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
2017Narrative environments for play and learningBrėdikytė, Milda; Hakkarainen, Pentti Ensio; Brandišauskienė, Agnė; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Sujetaitė-Volungevičienė, GiedrėTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
2017Narrative environments for play and learning (NEPL) guidelines for kindergarten and school teachers working with 3-8 years-old-childrenBrėdikytė, Milda; Barrett, Michele; Brandišauskienė, Agnė; Buivydienė, Gitana; Chudy, Sylwia; Čepienė, Rasa; Draučikaitė, Agnė; Filipiak, Ewa; Hakkarainen, Pentti Ensio; Kapczynska, Ewa; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Laitinen, Minna; Lemanska-Lewandowska, Ewa; Lounassalo, Jarmo; Mohamed, Benita; Obanishola, Rosalyn; Pursi, Annukka; Sajaniemi, Nina; Salonen, Mila; Salonen, Rita; Skunčikienė, Alma; Sujetaitė-Volungevičienė, GiedrėMokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
[2015]Nauczanie rozwijające we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : od teorii do zmiany w praktyceBrandišauskienė, Agnė; Brėdikytė, Milda; Brzezińska, Anna I; Filipiak, Ewa; Hakkarainen, Pentti Ensio; Lemańska-Lewandowska, Ewa; Szymczak, Joanna; Wiśniewska, MałgorzataMonografija / Monograph (K1a)
2017Organizacja środowiska narracyjnego i uczenie się poprzez zabawę dzieci w wieku 3-8 lat [elektroninis išteklius] : przewodnik dla nauczycieli przedszkoli i nauczania wczesnoszkolnego (projekt NEPL)Brėdikytė, Milda; Hakkarainen, Pentti Ensio; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Lounassalo, JarmoMokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
2015Pathways to children's play : guidelines for professionalsBrėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Sujetaitė-Volungevičienė, GiedrėMokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
2014Play and imagination in human ontogenesis – Vygotsky’s cultural-historical approachHakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, Milda; Safarov, IldarStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
2015Play as a mediator of the development of self-regulationBrėdikytė, Milda; Sujetaitė-Volungevičienė, GiedrėTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
2015Play motivation is the key to self-regulationHakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Sujetaitė-Volungevičienė, GiedrėTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
2017Pretend play and child developmentHakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, Milda; Safarov, IldarKnygos dalis / Part of book (Y)
2013Pretend play and self-regulation in Lithuanian ECECBrėdikytė, Milda; Nasvytienė, DaliaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
2015Produktyvusis mokymasis: edukacinė naujovė Lietuvos švietimo sistemoje : produktyviojo mokymosi metodikaBrėdikytė, Milda; Petruškevičiūtė, Auksė; Plienaitytė, Simona; Stasiulienė, ElenaMokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
2018The program of developmental (narrative) play pedagogyHakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, MildaKnygos dalis / Part of book (Y)
2017The Routledge international handbook of early childhood playBruce, Tina; Hakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, MildaMokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
2017Self-regulation and narrative interventions in children’s playBrėdikytė, Milda; Hakkarainen, Pentti EnsioKnygos dalis / Part of book (Y)