Browsing by Author Brėdikytė, Milda

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 15 to 34 of 59 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
2017Free and structured play possibilities in Vilnius kindergartensSkerytė-Kazlauskienė, Monika; Rakickienė, Lauryna; Driukienė, Rasa; Brėdikytė, Mildaconference paper
2017Free children’s play in kindergartens from the teacher's perspectiveSkerytė-Kazlauskienė, Monika; Rakickienė, Lauryna; Driukienė, Rasa; Brėdikytė, Mildaconference paper
2017Free children’s play in kindergartens from the teacher's perspectiveSkerytė-Kazlauskienė, Monika; Rakickienė, Lauryna; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė; Brėdikytė, Mildaconference paper
31-May-2017Gimnazijų pedagogų pasitenkinimo darbu, nesaugumo darbe ir saviveiksmingumo sąsajosKelpša, Tomasmaster thesis
2015How play creates the Zone of Proximal DevelopmentHakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, Mildabook part
2015Ikimokyklinio amžiaus vaiko raida: žaidimas ir savireguliacija : monografijaHakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrėbook
30-May-2018Ikimokyklinio amžiaus vaikų konfliktų sprendimo strategijos žaidime ir empatijos raiškaZdanevičiūtė, Ramintamaster thesis
2017Introduction from the editorsHakkarainen, Pentti Ensio; Bruce, Tina; Brėdikytė, Mildabook part
31-May-2017Jaunesniųjų paauglių žaidžiami kompiuteriniai žaidimai ir psichosocialinio prisitaikymo sunkumaiSvobodina, Jelenamaster thesis
2013Kehittävän leikkipedagogiikan perusteetHakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, Mildabook
2018Kultūrinės praktikos kaip emocinės savireguliacijos formavimosi erdvėSujetaitė-Volungevičienė, Giedrė; Brėdikytė, Mildaresearch article
2015Let's play together! : guidelines for parentsBrėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrėbook
2016The lived experience of adult participating in make-believe play of young childrenBrėdikytė, Milda; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė; Skerytė-Kazlauskienė, Monikaconference paper
5-Jun-2019Mamų žaismingumo, santykio su savo mama, suvokto auklėjimo stiliaus ir vaikų žaismingumo sąsajosBeniušienė, Simonamaster thesis
4-Jun-2015Mokinių pasyvumo įveika pasakų kūrimo metodaisDeksnytė, Simonamaster thesis
2020Mothers’ attitudes toward peer playBrėdikytė, Milda; Skerytė-Kazlauskienė, Monikaresearch article
30-May-2018Motinos išgyvenimai vaiko adaptacijos ikimokyklinio ugdymo grupėje perioduLaurinavičienė, Daliamaster thesis
2017Naratyvinis žaidimas ir mokymasis : gairės ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams, dirbantiems su 3–8 metų vaikaisBrėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Hakkarainen, Pentti Ensio; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Lounassalo, Jarmo; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrėbook
2017Narrative environments for play and learningBrėdikytė, Milda; Hakkarainen, Pentti Ensio; Brandišauskienė, Agnė; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrėconference paper
2017Narrative environments for play and learning (NEPL) guidelines for kindergarten and school teachers working with 3-8 years-old-childrenBrėdikytė, Milda; Barrett, Michele; Brandišauskienė, Agnė; Buivydienė, Gitana; Chudy, Sylwia; Čepienė, Rasa; Draučikaitė, Agnė; Filipiak, Ewa; Hakkarainen, Pentti Ensio; Kapczynska, Ewa; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Laitinen, Minna; Lemanska-Lewandowska, Ewa; Lounassalo, Jarmo; Mohamed, Benita; Obanishola, Rosalyn; Pursi, Annukka; Sajaniemi, Nina; Salonen, Mila; Salonen, Rita; Skunčikienė, Alma; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrėbook