Browsing by Author Brėdikytė, Milda

Jump to a point in the index:
Or type in a year:
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 30 to 49 of 64 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
2017Pretend play and child developmentHakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, Milda; Safarov, Ildarbook part
2017Self-regulation and narrative interventions in children’s playBrėdikytė, Milda; Hakkarainen, Pentti Ensiobook part
2017Introduction from the editorsHakkarainen, Pentti Ensio; Bruce, Tina; Brėdikytė, Mildajournal article
2017Organizacja środowiska narracyjnego i uczenie się poprzez zabawę dzieci w wieku 3-8 lat [elektroninis išteklius] : przewodnik dla nauczycieli przedszkoli i nauczania wczesnoszkolnego (projekt NEPL)Brėdikytė, Milda; Hakkarainen, Pentti Ensio; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Lounassalo, Jarmobook
2017The Routledge international handbook of early childhood playbook
2017Free children’s play in kindergartens from the teacher's perspectiveSkerytė-Kazlauskienė, Monika; Rakickienė, Lauryna; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė; Brėdikytė, Mildaconference paper
2017Free children’s play in kindergartens from the teacher's perspectiveSkerytė-Kazlauskienė, Monika; Rakickienė, Lauryna; Driukienė, Rasa; Brėdikytė, Mildaconference paper
2017Free and structured play possibilities in Vilnius kindergartensSkerytė-Kazlauskienė, Monika; Rakickienė, Lauryna; Driukienė, Rasa; Brėdikytė, Mildaconference paper
2017Narrative environments for play and learning (NEPL) guidelines for kindergarten and school teachers working with 3-8 years-old-childrenbook
2017Naratyvinis žaidimas ir mokymasis : gairės ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams, dirbantiems su 3–8 metų vaikaisbook
2017Affective experience in play: phenomenological approachSujetaitė-Volungevičienė, Giedrė; Brandišauskienė, Agnė; Brėdikytė, Mildaconference paper
2017Narrative environments for play and learning (NEPL) guidelines for kindergarten and school teachers working with 3-8 years-old-childrenBrėdikytė, Milda; Barrett, Michele; Brandišauskienė, Agnė; Buivydienė, Gitana; Chudy, Sylwia; Čepienė, Rasa; Draučikaitė, Agnė; Filipiak, Ewa; Hakkarainen, Pentti Ensio; Kapczynska, Ewa; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Laitinen, Minna; Lemanska-Lewandowska, Ewa; Lounassalo, Jarmo; Mohamed, Benita; Obanishola, Rosalyn; Pursi, Annukka; Sajaniemi, Nina; Salonen, Mila; Salonen, Rita; Skunčikienė, Alma; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrėbook
2017Narrative environments for play and learningBrėdikytė, Milda; Hakkarainen, Pentti Ensio; Brandišauskienė, Agnė; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrėconference paper
2017Naratyvinis žaidimas ir mokymasis : gairės ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams, dirbantiems su 3–8 metų vaikaisBrėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Hakkarainen, Pentti Ensio; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Lounassalo, Jarmo; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrėbook
2017Tarinasta leikiksi – tarinallisen leikin käsikirjaBrėdikytė, Milda; Barrett, Michele; Brandišauskienė, Agnė; Buivydienė, Gitana; Chudy, Sylwia; Čepienė, Rasa; Draučikaitė, Agnė; Filipiak, Ewa; Hakkarainen, Pentti Ensio; Kapczynska, Ewa; Skerytė-Kazlauskienė, Monika; Laitinen, Minna; Lemanska-Lewandowska, Ewa; Lounassalo, Jarmo; Mohamed, Benita; Obanishola, Rosalyn; Pursi, Annukka; Sajaniemi, Nina; Salonen, Mila; Salonen, Rita; Skunčikienė, Alma; Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrėbook
31-May-201720 - 37 mėn. vaikų prosocialaus elgesio formavimosi ypatumaiMaciukevičiūtė, Simonamaster thesis
31-May-2017Gimnazijų pedagogų pasitenkinimo darbu, nesaugumo darbe ir saviveiksmingumo sąsajosKelpša, Tomasmaster thesis
31-May-201715 - 16 metų mokinių empatijos, probleminio elgesio ir naujųjų medijų ryšysPetraitienė, Monikamaster thesis
31-May-2017Paauglių įsisąmoninto dėmesingumo, santykių su tėvais kokybės ir atidaus auklėjimo sąsajosSmailytė, Miglėmaster thesis
31-May-201713–14 metų paauglių refleksijos išsivystymas socialinių medijų konteksteMickutė, Sonatamaster thesis