Browsing by Author Ramanauskienė, Jadvyga

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 100 to 119 of 155 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
2008Rinkodaros sprendimai plėtojant kaimo turizmo verslą LietuvojeRamanauskienė, Jadvyga; Gargasas, Audrius; Petrauskienė, Renatajournal article
2007Rinkodaros sprendimai plėtojant kaimo turizmo verslą LietuvojeRamanauskienė, Jadvyga; Gargasas, Audrius; Petrauskienė, Renataresearch article
1999Rinkos informacijos vaidmuo žemės ūkio valdymeRamanauskienė, Jadvygaresearch article
1998Rinkos ir marketingo veiksnių įtaka prekybos kooperatyvų efektyvumuiRamanauskienė, Jadvygaresearch article
2005The role of marketing information and consulting for development of rural tourism of LithuaniaRamanauskienė, Jadvygaresearch article
31-May-2010Socialinių - ekonominių veiksnių poveikis kaimo turizmo verslo konkurencingumuiAndriūnas, Vainiusmaster thesis
2011Solutions for rural tourism service quality managementRamanauskienė, Jadvyga; Gargasas, Audrius; Rimkienė, Indrėresearch article
2008Studijų kokybės valdymas aukštoje mokykloje : patirtis, tendencijos ir perspektyvosRamanauskienė, Jadvygaresearch article
2011Suggestions for increasing employee motivation to workRamanauskienė, Jadvyga; Vanagienė, Vitalija; Klimas, Edmundasresearch article
2005Šiuolaikinių žemės ūkio kooperatyvų klasifikacijaRamanauskas, Julius; Ramanauskienė, Jadvygaresearch article
2005Tworzenie organizacji producentów owoców i warzyw na Litwe:problemy i perspektywyRamanauskas, Julius; Vaznonis, Vytautas; Ramanauskienė, Jadvygaresearch article
25-May-2009UAB "Galinta ir partneriai" birių produktų kokybės valdymasAndriuškevičiūtė, Aušramaster thesis
28-May-2007UAB "X" naujo produkto rėmimas, įvedant jį į rinkąSarpaliūtė, Astamaster thesis
28-May-2007UAB ,,Suslavičius - Felix'' klientų lojalumo skatinimo būdai ir priemonėsBartaševičiūtė, Agnėmaster thesis
31-May-2011UAB „Birštono Mineraliniai Vandenys“ ir Ko prekės ženklo „Vytautas“ įvaizdžio stiprinimas pojūčių rinkdoaros konteksteKuršvietis, Dainiusmaster thesis
31-May-2011UAB „Evelkas“ inovacinės veiklos poveikis jos valdymo efektyvumuiKryževičius, Benasmaster thesis
28-May-2007UAB „Suslavičius - Felix“ įvaizdžio formavimo modelisVaitkutė-Baltušienė, Rasamaster thesis
31-May-2010UADB „Ergo Lietuva“ paslaugų rinkodaros strateginės kryptysSuslavičiūtė, Neringamaster thesis
2007Uwarunkowania rozwoju i organizacji grup producentów owoców i warzyw na LitwieRamanauskienė, Jadvyga; Vaznonis, Vytautasresearch article
2006Vaisių ir daržovių gamintojų organizacijų funkcionavimo nacionalinio modelio koncepcijaRamanauskienė, Jadvyga; Vaznonis, Vytautas; Ramanauskas, Juliusresearch article