Browsing by Author Ramanauskienė, Jadvyga

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 62 to 81 of 155 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
2002Lietuvos daržovių rinkos formavimas integracijos į ES laikotarpiuRamanauskienė, Jadvyga; Ramanauskas, Juliusresearch article
2012Lietuvos kaimo gyventojų verslinė motyvacijaAstromskienė, Adelė; Ramanauskienė, Jadvyga; Gargasas, Audrius; Rukuižienė, Rasa; Liaudanskas, Gediminasresearch article
2012Lietuvos kaimo gyventojų verslinė motyvacija : kolektyvinė monografijaAstromskienė, Adelė; Rukuižienė, Rasa; Gargasas, Audrius; Liaudanskas, Gediminas; Ramanauskienė, Jadvygabook
2014Lietuvos kaimo gyventojų verslumo potencialasRamanauskienė, Jadvyga; Astromskienė, Adelėresearch article
2014Lietuvos kaimo gyventojų verslumo potencialasRamanauskienė, Jadvyga; Astromskienė, Adelėconference paper
2010Lietuvos kaimo turizmo verslo konkurencingumo didinimo priemonėsRamanauskienė, Jadvyga; Astromskienė, Adelė; Andriūnas, Vainiusresearch article
2010Lietuvos kaimo turizmo verslo raida ir pokyčius įtakojantys veiksniaiAstromskienė, Adelė; Ramanauskienė, Jadvyga; Gargasas, Audrius; Vanagienė, Vitalijaresearch article
2006Lietuvos mėsos perdirbimo įmonių konkurencingumo didinimas, taikant ekologinės rinkodaros koncepcijąRamanauskienė, Jadvyga; Ivanauskienė, Eglėresearch article
25-May-2009Maisto produktų kokybės ir saugumo valdymas UAB “Norvelita”Jackūnaitė, Dovilėmaster thesis
2004Marketing objectives in developing rural tourismRamanauskienė, Jadvyga; Skujaitė, Renataresearch article
2006Marketing solutions in rural tourism develpment in LithuaniaRamanauskienė, Jadvyga; Gargasas, Audrius; Ramanauskas, Juliusresearch article
2008Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai : vadovėlisRamanauskienė, Jadvygabook
1998Marketingo pagrindai : Mokymo priemonė ž. ū. m-klų moksleiviams ; Lietuvos Respublikos Žemės ūkio m-ja. Mokymo metodikos centrasRamanauskienė, Jadvygabook
2014Marketingo potencialas kaip socialinio ir ekonominio teritorijos vystymosi veiksnys (teorinis aspektas)Ramanauskienė, Jadvygaresearch article
2015Methods to stimulate sustainable consumption in the system of promotion products in industrial marketsPalekhova, Liudmila; Ramanauskienė, Jadvyga; Tamulienė, Vilmaresearch article
2015Methods to stimulate sustainable consumption in the system of promotion products in industrial marketsPalekhova, Liudmila; Ramanauskienė, Jadvyga; Tamulienė, Vilmaconference paper
14-Jan-2009Mėsos ir jos produktų paskirstymo valdymasGudauskaitė, Neringamaster thesis
1999Modulio EFVO 645 2 kr. (32 T, 48 S) Verslo standartai : ProgramaMarkevičius, Pranasbook part
2005National model of formation of producer organizations and producer groups in the fruit and vegetables sectorAšmonas, Vidmantas; Ramanauskas, Julius; Ramanauskienė, Jadvyga; Vaznonis, Vytautasresearch article
2008Naujovių diegimo problema konkurencijos sąlygomisLevanas, Gediminas; Ramanauskienė, Jadvygaresearch article