Browsing by Author Kyguolienė, Asta

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 12 to 31 of 44 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
2007Identification of managers' attitudes towards performance measurementSližytė, Astaresearch article
2016Improving managerial decision making through individual behavioural factors managementKyguolienė, Asta; Bakanauskienė, Irenaresearch article
2017The influence of perceived benefits on the satisfaction with the loyalty programKyguolienė, Asta; Zikienė, Kristina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
30-Nov-2018Integruotos marketingo komunikacijos, orientuotos į Y kartą, planavimas nekilnojamo turto vystymo organizacijoje „NT“Čėsnaitė, Vytautėmaster thesis
2006Įmonės veiklos vertinimo metodikos pasirinkimo problemos ir galimybėsSližytė, Astaresearch article
10-Jun-2020Jausmaženklių naudojimo marketingo komunikacijoje socialiniuose tinkluose sprendimaiGerikaitė, Ingamaster thesis
16-Jun-2020Kalėdinių reklamų poveikio vartotojams analizėČėpla, Augustasbachelor thesis
13-Jan-2021Klientų patirčių valdymo tobulinimas UAB „DPD Lietuva“ pavyzdžiuBernatonytė, Agnėmaster thesis
12-Jun-2009Kompleksinio organizacijos veiklos vertinimo sistemos formavimasKyguolienė, Astadoctoral thesis
2009Kompleksinio organizacijos veiklos vertinimo sistemos formavimasKyguolienė, Astaresearch article
2009Kompleksinio organizacijos veiklos vertinimo sistemos formavimas : daktaro disertacija : socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03 S)Kyguolienė, Astadoctoral thesis
22-May-2019Kultūros projektų integruotos marketingo komunikacijos planavimo tobulinimasMikalauskis, Simonasmaster thesis
24-May-2017Lietuvos prekės ženklo pozicionavimasViršilas, Benasmaster thesis
10-Jun-2020Mados prekės ženklo suvokiamos vertės didinimas turinio marketingu „Ow studios“ pavyzdžiuBuzaitė, Monikamaster thesis
19-Jun-2020Managing international trade show as the main sales channel: perspective of Lithuanian manufacturing SMEsTamošiūnienė, Vaivamaster thesis
2017Measuring Gen-Y customer experience in the banking sectorKyguolienė, Asta; Makutėnas, Nerijusresearch article
2004Naujo reklamos nešiklio pardavimo proceso tobulinimasBakanauskas, Arvydas Petras; Sližytė, Astaresearch article
16-Jun-2020Pakuotės poveikio vartotojo sprendimui pirkti greito apyvartumo prekes analizėBurba, Tomasbachelor thesis
13-Jan-2021Pardavimų strategijos sprendimai elektroninėje vaistinėje UAB „Gintarinė vaistinė“ pavyzdžiuPucėtaitė, Monikamaster thesis
2019Personal entrepreneurial competencies of participants in experiential entrepreneurship educationKyguolienė, Asta; Švipas, Liudasresearch article