Browsing by Author Kyguolienė, Asta

Jump to a point in the index:
Or type in a year:
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 17 to 36 of 44 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
2017Measuring Gen-Y customer experience in the banking sectorKyguolienė, Asta; Makutėnas, Nerijusresearch article
24-May-2017Lietuvos prekės ženklo pozicionavimasViršilas, Benasmaster thesis
2018A theoretical overview of the stockout problem in retail: from causes to consequencesSanchez-Ruiz, Lidia; Blanco, Beatriz; Kyguolienė, Astaresearch article
30-Nov-2018Integruotos marketingo komunikacijos, orientuotos į Y kartą, planavimas nekilnojamo turto vystymo organizacijoje „NT“Čėsnaitė, Vytautėmaster thesis
2019How do customers perceive benefits of loyalty programs: the case of Lithuanian grocery retailingSanchez-Ruiz, Lidia; Kyguolienė, Asta; Blanco Rojo, Beatrizresearch article
2019Personal entrepreneurial competencies of participants in experiential entrepreneurship educationKyguolienė, Asta; Švipas, Liudasresearch article
5-Apr-2019Prekės ženklo atnaujinimas: „Lelija“ atvejisSeniūnaitė, Justėmaster thesis
20-May-2019Prekybos tiklo "Express Market" komunikacijos planavimas socialiniuose tinkluoseLižaitienė, Indrėmaster thesis
22-May-2019Kultūros projektų integruotos marketingo komunikacijos planavimo tobulinimasMikalauskis, Simonasmaster thesis
29-Nov-2019Prarastų pardavimų valdymas: UAB „Domus Lumina“ atvejisKašauskaitė, Linamaster thesis
29-Nov-2019E-marketingo optimizavimo sprendimai e-parduotuvei „Fitnessgear24.com“Buzas, Klaudijusmaster thesis
29-Nov-2019Asmens prekės ženklo formavimo Instagram socialiniame tinkle modelisŠukelytė, Karolinamaster thesis
2020Discovering generational differencies in employer attractiveness: the case of financial organizationBakanauskienė, Irena; Kyguolienė, Asta; Šiumetė, Linaresearch article
8-Jun-2020Design thinking metodologijos taikymo marketinge sprendimaiBagušinskaitė, Ugnėmaster thesis
10-Jun-2020Jausmaženklių naudojimo marketingo komunikacijoje socialiniuose tinkluose sprendimaiGerikaitė, Ingamaster thesis
10-Jun-2020Mados prekės ženklo suvokiamos vertės didinimas turinio marketingu „Ow studios“ pavyzdžiuBuzaitė, Monikamaster thesis
12-Jun-2020Vartotojų lojalumo programos tobulinimas: „Eurovaistinės“ atvejisKaupaitė, Jolitamaster thesis
16-Jun-2020Asmeninio prekės ženklo kūrimo socialiniuose tinkluose analizė: studentų atvejisBirškutė, Kamillabachelor thesis
16-Jun-2020Kalėdinių reklamų poveikio vartotojams analizėČėpla, Augustasbachelor thesis
16-Jun-2020Pakuotės poveikio vartotojo sprendimui pirkti greito apyvartumo prekes analizėBurba, Tomasbachelor thesis