Browsing by Author Žydžiūnaitė, Vilma

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 34 to 53 of 168 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
2012Development of generic skills in self-learning process in higher education schoolGedvilienė, Genutė; Teresevičienė, Margarita; Žydžiūnaitė, Vilma; Kaminskienė, Linaresearch article
2020Differences and similarities between coaching, instructional and educational leadership stylesDaučianskaitė, Agnė; Žydžiūnaitė, Vilmaresearch article
2010Dignity self-development as the result of a shared activity among teenagersŽydžiūnaitė, Vilma; Virbalienė, Aresearch article
2009Dimensions and characteristics of the specialist role within a team (case of a rehabilitation team)Žydžiūnaitė, Vilma; Katiliūtė, Eglėresearch article
2020Documents regulating the vocational training of music performers in Lithuania and internationally: directions, characteristics and shortcomingsDaučianskaitė, Agnė; Žydžiūnaitė, Vilmaresearch article
2006Establishment of study conditions for student empowerment for studying as characteristic of quality of higher education: case of master degree studies in educationŽydžiūnaitė, Vilma; Merkys, Gediminas; Jonušaitė, Simona; Katiliūtė, Eglėresearch article
2010Ethical dilemmas concerning decision-making within health care leadership : a systematic literature reviewŽydžiūnaitė, Vilma; Suominen, Tarja; Åstedt-Kurki, Päivi; Lepaitė, Daivaresearch article
2010Experiences of nurse's self-management by working with cancer ill adult patientsŽydžiūnaitė, Vilmaresearch article
2020Exploring the literature on concepts of teacher leadership and teacher-leader: is there a difference?Jurgilė, Vaida; Ponomarenko, Tetiana; Kaminskienė, Lina; Žydžiūnaitė, Vilmaresearch article
2018Feeling guilty by being in-between family and work: the lived experience of female academicsKudarauskienė, Agnė; Žydžiūnaitė, Vilmaresearch article
2011The gap between leadership theory and practice in activities of departments chief-nurses within ethical dilemmas : results of pilotingŽydžiūnaitė, Vilmaresearch article
25-May-2016Gimnazijų mokinių gamtos mokslų dalykų mokymosi patirtys: veiksniai, lemiantys mokymosi (ne)patrauklumąPalubinskas, Mantasmaster thesis
2018Glocalizing identities: grounded theory of networked scholarKasperiūnienė, Judita; Žydžiūnaitė, Vilma; Salvini, Andrearesearch article
23-Apr-2020Grindžiamoji savaiminio mokymosi „švytuoklės“ teorija: ne giminaitį vaiką globojančių šeimų patirtisBagdonaitė-Stelmokienė, Ramunėdoctoral thesis
2019Grindžiamoji teorija ir kiti kokybinio tyrimo metodai: svarstymai apie metodų esmes, panašumus ir skirtumusŽydžiūnaitė, Vilmaresearch article
2016Grindžiamosios teorijos tyrimo priemonių sudarymas: procesas, parametrai ir rezultataiBagdonaitė-Stelmokienė, Ramunė; Žydžiūnaitė, Vilmaresearch article
2019Grindžiamosios teorijos tyrimų kokybė: į ką turi atkreipti dėmesį tyrėjas?Žydžiūnaitė, Vilmaresearch article
2017Grounded theory in corporate social responsibility researchŽydžiūnaitė, Vilma; Tauginienė, Loretabook part
23-Apr-2020Grounded theory of the informal learining "pendulum": experience of non-relative foster familBagdonaitė-Stelmokienė, Ramunėdoctoral thesis
2015Head nurses’ decision-making when managing ethical dilemmasŽydžiūnaitė, Vilma; Lepaitė, Daiva; Åstedt-Kurki, Päivi; Suominen, Tarjaresearch article