Browsing by Author Bakanauskas, Arvydas-Petras

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 145 to 164 of 229 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
22-May-2019Reklaminės kampanijos planavimas Kauno apskrities viešajai bibliotekaiKubilienė, Ligitamaster thesis
28-May-2014Reklamos priemonių parinkimas inovatyviems produktamsJovaišaitė, Simonamaster thesis
26-May-2014Reklamos talpinimo interneto žaidimuose modelisPleškytė, Rūtamaster thesis
16-Jun-2020Religinių simbolių naudojimo reklamoje etiškumo vertinimasBaltmiškytė, Sonatabachelor thesis
2009Research of factors influencing loyal customer switching behaviourZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2009Research of factors influencing loyal customer switching behaviourZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
17-Jun-2020Restorano „Režisierius“ marketingo komplekso analizėPackevičiūtė, Laurabachelor thesis
2-Jun-2010"Rimess" prekės ženklo pripažinimo stiprinimas klientų aptarnavimo kokybės pagrinduZapasnykaitė, Inamaster thesis
2008Sales promotion : a new tool for customer loyalty formationBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, Linaresearch article
18-Jun-2020„Samsung“ reklamos poveikio skirtingoms kartoms analizėStoliarova, Deimantėbachelor thesis
6-Nov-2009Santykių užmezgimas su užsienio verslo partneriu (Malaizijos kompanijos pavyzdžiu)Ojeras, Andriusmaster thesis
26-Jan-2012Saugaus eismo socialinių reklamų komunikacijos psichologinio poveikio vertinimasJagminaitė, Indrėmaster thesis
2003Setting the price of an employee in the organization : different approachesBakanauskienė, Irena; Bakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, Vytautasresearch article
16-Jun-2020„Sevroll“ slankiojančių durų sistemų įvedimo į Lietuvos rinką galimybių analizė UAB „Dajakuta“ įmonėjeJakutavičius, Mantasbachelor thesis
2010Skirtingas lojalumo stadijas pasiekusių vartotojų pardavimų skatinimo požymių vertinimasPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
22-Jun-2020Socialinė reklama ir jos poveikis visuomenei. Socialinės kampanijos „Palaikyk“ atvejisStarevičius, Algirdasbachelor thesis
25-May-2015Socialinės reklamos emocinės įtakos vartotojui didinimasKimleris, Aurimasmaster thesis
13-Jan-2021Socialinės reklamos sukeliamų emocijų poveikio vartotojams didinimasGudėnaitė, Neringamaster thesis
2015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius]Pilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas Petrasbook
22-Jun-2020Sportinio renginio organizavimo ypatumų analizėLukošiūnas, Naurisbachelor thesis