Browsing by Author Bakanauskas, Arvydas-Petras

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 39 to 58 of 106 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
2013Jungtinių Amerikos Valstijų cigarečių marketingo priemonių teisinių reguliavimų raidaBakanauskas, Arvydas Petras; Potašinskaitė, MonikaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2000Kainodara : teorija ir praktika : [vadovėlis]Bakanauskas, Arvydas Petras; Darškuvienė, ValdonėVadovėlis / Textbook (K2a)
2002Kaštų-vertės kainos nustatymo modelis Žaliojo marketingo komplekseBakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, VytautasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
16-Jun-2020Kauno miesto naktinio gyvenimo vietos produkto vertinimasGestautas, Ignasbachelor thesis
23-May-2017Kauno miesto turgaviečių lankytojų pritraukimas pirktiVaičiulis, Arnoldasmaster thesis
2000Konsultacinių paslaugų kainodaros problemosBakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
16-Jun-2020Laisvosios ekonominės zonos patrauklumo analizėJankauskas, Arnasbachelor thesis
17-Jun-2020Lietuvos auditorijos nuostatos į prekės ženklo rinkodaros komunikacijos priemonę – reklamąKatinas, Dariusbachelor thesis
30-Nov-2018Lietuvos policijos įvaizdžio formavimasŠilkūnaitė, Sandramaster thesis
2012Maisto priedų naudojimo produktuose įtaka prekės ženklo vertei : moterų ir vyrų požiūriuVanagienė, Vitalija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2004Marketingo komunikacija : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
2011Measurement model of corporate reputation at higher education institutions : customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2011Measurement model of corporate reputation at Higher education institutions: customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2003Measurement of product brand equityBakanauskas, Arvydas Petras; Ubartas, MindaugasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2012Miesto prekės ženklo kūrimo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
30-Nov-2018MultiGyn moterų lygos įvedimo į rinką planasGustas, Giedriusmaster thesis
2014Naujo prekes ženklo stiprių asociacijų pirkėjui sukūrimas, pozicionuojant naujo maisto produkto vertęBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
22-May-2018Naujo produkto įvedimas į Lietuvos rinką (sudedamojo kartoninio namelio „Tuk Tuk“ pavyzdžiu)Kiniulis, Laimonasmaster thesis
2004Naujo reklamos nešiklio pardavimo proceso tobulinimasBakanauskas, Arvydas Petras; Sližytė, AstaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
22-Jun-2020Nuomonės formuotojų įtakos prekės ženklo žinomumui vertinimasAlasauskytė, Ievabachelor thesis