Browsing by Author Bakanauskas, Arvydas-Petras

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 31 to 50 of 229 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
2003Determinant attributes of customer's loyalty at Lithuanian banksBakanauskas, Arvydas Petras; Grigas, Andriusresearch article
2015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas Petrasbook part
22-May-2017Developing the inbound sports and adventure tourism marketing strategy of AzerbaijanSafarbayov, Ziyautdinmaster thesis
23-May-2016Developing the service marketing mix of Azerbaijan Airlines using 7PsValizada, Faridmaster thesis
2005The development of knowledge dissemination and accessibility process in LithuaniaKvedaravičius, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Bakanauskienė, Irenaresearch article
2011E. lojalumą lemiančių veiksnių tyrimasBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
12-Feb-2010Efektyvios žinutės kūrimo principai: konkurso „Padovanok Lietuvai viziją“ reklamos atvejisŠimkutė, Dovilėmaster thesis
7-Jan-2013Ekologiškų kanceliarinių prekių žinomumo didinimasBičiūnaitė, Robertamaster thesis
3-Jun-2011Ekologiškų kanceliarinių prekių „E4U“ prekės ženklo populiarinimasJievaitis, Arvydasmaster thesis
5-Apr-2019Elektroninio marketingo priemonių parinkimas pagal vartotojų elgsenąKuodytė, Gretamaster thesis
2008Elektroninis marketingas : [mokomoji knyga]Bakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, Vytautasbook
17-Jun-2020Elektroninių parduotuvių marketingo komunikacijos vertinimas Y kartos atžvilgiuŠčerek, Evelinabachelor thesis
24-Mar-2017Emocijų naudojimas reklamoje motyvuoti auditorijąJurgelionytė, Justinamaster thesis
2020Emocinės reklamos poveikis požiūrio formavimui skirtingoms kartomsBakanauskas, Arvydas Petras; Jonušytė, DeimantėStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
10-Jun-2020Emocinės reklamos poveikis požiūrio formavimui skirtingoms kartomsJonušytė, Deimantėmaster thesis
27-May-2014Emocionalių įtikinamųjų reklamų poveikio didinimasKreivėnas, Dariusmaster thesis
2007Esminiai produktų inovacijų sėkmės veiksniai Lietuvos mobiliojo ryšio rinkojeBakanauskas, Arvydas Petras; Grebliauskas, Artūras; Virbalaitė, AstaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
16-Jun-2020„Google Ads“ naudojimo internetinėje parduotuvėje „Alyva.lt“ analizėGriškienė, Henrikabachelor thesis