Skip navigation
en
lt
Research Management System
CRIS
System maintenance is in progress, we apologize for any inconvenience
All
Menu
CRIS
Home
Collections
Outputs
PDB
ETD
Datasets
Researchers
Departments
Projects
Explore by
Outputs
PDB
ETD
Datasets
Researchers
Departments
Projects
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Home
Collections
Outputs
PDB
ETD
Datasets
Researchers
Departments
Projects
Explore by
Outputs
PDB
ETD
Datasets
Researchers
Departments
Projects
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
VDU CRIS
Outputs
Browsing by Author
Bakanauskas, Arvydas-Petras
Or, select a letter below to browse by last name
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 229
next
ISBD
Refman
EndNote
Bibtex
RefWorks
Excel
CSV
Send via email
Date
Title
Author(s)
Type
13-Jan-2017
AB "Drabuža" reklamos kampanijos kūrimas
Naujokaitė, Lina
master thesis
29-Nov-2013
AB "Vilkyškių pieninė" produktų įvedimas į Kinijos rinką
Būdaitė, Jūratė
master thesis
7-Jan-2013
AB „KAUNO GRŪDAI“ prekės ženklo žinomumo kaip kvietinių miltų gamintojo didinimas
Varnagiris, Paulius
master thesis
22-Jun-2020
AB „Telia“ elektroninio marketingo priemonių analizė
Bočkutė, Audronė
bachelor thesis
24-Apr-2009
Administratorių teikiamų paslaugų studentams kokybės gerinimas
Šontienė, Vidonija
master thesis
2016
The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectiveness
Grigaliūnaitė, Viktorija
; Pilelienė, Lina
; Bakanauskas, Arvydas Petras
Straipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
16-Jan-2014
Antropomorfinio prekės ženklo įvaizdžio įtaka vartotojo suvokiamai vertei
Urbanskaitė, Šarūnė
master thesis
28-Nov-2014
APB „Apranga“ marketingo strategijos rengimas
Vinkevičius, Nauris
master thesis
17-Jun-2020
Asmeninio pardavimo esamiems ir naujiems klientams pardavimo proceso analizė
Klimas, Domantas
bachelor thesis
28-May-2012
Asortimento planavimo įtaka prekių išdėstymui pardavimo vietoje
Liniauskaitė, Inga
master thesis
2015
Assessment of the importance of benefits provided by rural tourism homesteads in Lithuania
Grigaliūnaitė, Viktorija
; Pilelienė, Lina
; Bakanauskas, Arvydas Petras
Straipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
13-Jan-2017
Atpažįstamumo kūrimas naudojant asmens prekės ženklus internete
Livšicaitė, Ilona
master thesis
3-Jun-2010
Aukštojo mokslo institucijų įvaizdžio diskurso formavimas Lietuvos žiniasklaidoje 2008-2009 m
Garnienė, Giedrė
master thesis
21-Jan-2016
Auto sporto internetinio puslapio tobulinimas (VšĮ „Nemuno žiedas” pavyzdžiu)
Danilavičius, Šarūnas
master thesis
2016
Balso už kadro amžiaus ir vizualinio patrauklumo poveikio reikšmė transliacinės reklamos įgarsinimo kontekste
Potašinskaitė, Monika
; Bakanauskas, Arvydas Petras
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
25-May-2015
Balso už kadro savybių poveikio didinimo sprendimai reklamoje
Potašinskaitė, Monika
master thesis
17-Jun-2020
„Baltic Buy“ marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose analizė
Mikalauskas, Tomas
bachelor thesis
17-Jun-2020
BC „Šiauliai“ marketingo komunikacijų vertinimas
Urbonas, Aurimas
bachelor thesis
16-Jun-2020
BC „Žalgiris“ reklaminės kampanijos „Mano pirmas“ analizė
Ulanovas, Edgaras
bachelor thesis
7-Jan-2013
„Bosca“ prekių vartotojų pasitenkinimo didinimas
Neliubšys, Dalius
master thesis