Browsing by Author Bakanauskas, Arvydas-Petras

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 21 to 40 of 229 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
12-Jan-2018Building the successful customer experience for competitive advantage (based on example of Lululemon company)Chikovani, Akakimaster thesis
[2003]Consumer behavior [Rankraštis] : master of business administrationKita studijų literatūra / Other literature of studies (K2d)
15-Jan-2016Consumer-Perceived Brand-Value ModellingBičiūnaitė-Svobonienė, Vilijadoctoral thesis
2005Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economyČepinskis, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
13-Jan-2021Covid-19 pandemijos įtaka vartotojų elgsenai apsiperkant visuomenės vaistinėseJazokaitė, Raimondamaster thesis
17-Jun-2020COVID-19 viruso įtakos nuomonės formuotojų komunikacijai analizėŠveikauskas, Eimantasbachelor thesis
2007Customer loyalty programs : use aspects, perspectives and future trendsZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
12-Jun-2009Customer loyalty: the model of formation of switching behaviorZikienė, Kristinadoctoral thesis
2010Customer value: determination in undefined environmentBakanauskas, Arvydas Petras; Jakutis, AndriusStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2009Customers value : determination in undefined environmentBakanauskas, Arvydas Petras; Jakutis, AndriusStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2003Determinant attributes of customer's loyalty at Lithuanian banksBakanauskas, Arvydas Petras; Grigas, AndriusStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
2015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasKnygos dalis / Part of book (Y)
22-May-2017Developing the inbound sports and adventure tourism marketing strategy of AzerbaijanSafarbayov, Ziyautdinmaster thesis
23-May-2016Developing the service marketing mix of Azerbaijan Airlines using 7PsValizada, Faridmaster thesis
2005The development of knowledge dissemination and accessibility process in LithuaniaKvedaravičius, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Bakanauskienė, IrenaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
2011E. lojalumą lemiančių veiksnių tyrimasBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
12-Feb-2010Efektyvios žinutės kūrimo principai: konkurso „Padovanok Lietuvai viziją“ reklamos atvejisŠimkutė, Dovilėmaster thesis
7-Jan-2013Ekologiškų kanceliarinių prekių žinomumo didinimasBičiūnaitė, Robertamaster thesis