Browsing by Author Brandišauskienė, Agnė

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 45  next
DateTitleAuthor(s)Type
2018Abilities of 4–7 years old children to provide independent explanations and generalisations of causalityDaugirdienė, Aušra; Petrulytė, Aistė; Brandišauskienė, AgnėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
2014Adult intervention strategies of developing children's self-regulation in play [elektroninis išteklius]Nasvytienė, Dalia; Brandišauskienė, AgnėTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
2017Affective experience in play: phenomenological approachSujetaitė-Volungevičienė, Giedrė; Brandišauskienė, Agnė; Brėdikytė, MildaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
2009Change in the conception of giftedness in the development of culturesBrandišauskienė, AgnėStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
2016Children's sensitivity to circular explanations on familiar and unfamiliar topicsBrandišauskienė, Agnė; Endriuškienė, Danguolė; Daugirdienė, AušraStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2010The criterion-related validity of the screening instrument for giftedBrandišauskienė, Agnė; Nasvytienė, Dalia; Šeštokaitė, AelitaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
2014Development of self-regulation in children's play [elektroninis išteklius]Hakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, Milda; Nasvytienė, Dalia; Brandišauskienė, AgnėTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
2015The dynamics of pretend play development in early childhoodBrėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Sujetaitė-Volungevičienė, GiedrėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2013The empirical validation of cognitive domain characteristics in the gifted screening checklistNasvytienė, Dalia; Brandišauskienė, AgnėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2015Gabaus mokinio ugdymo(si) patirtisBrandišauskienė, AgnėKnygos dalis / Part of book (Y)
2011Gabių gimnazijos mokinių santykiai ir jų tobulinimo edukacinės prielaidos [rankraštis] : daktaro disertacija : socialiniai mokslai, edukologija (07S)Brandišauskienė, Agnė
2007Gabių mokinių identifikavimo problemosBrandišauskienė, AgnėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2015Gabių mokinių ugdymo(si) linkmėsBrandišauskienė, AgnėKnygos dalis / Part of book (Y)
2009Gabių mokinių ypatumų atpažinimas mokyklojeBrandišauskienė, AgnėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2015Gabumų apibrėžties ir identifikavimo sunkumaiBrandišauskienė, AgnėKnygos dalis / Part of book (Y)
2017Gifted pupils’ learning linksBrandišauskienė, AgnėStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
2019‘I am more than my IQ:’ Analysis of the experience of a gifted learnerBrandišauskienė, AgnėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2015Ikimokyklinio amžiaus vaiko raida: žaidimas ir savireguliacija : monografijaHakkarainen, Pentti Ensio; Brėdikytė, Milda; Brandišauskienė, Agnė; Sujetaitė-Volungevičienė, GiedrėMonografija / Monograph (K1a)
2006IX-X kl. mokinių požiūris į išskirtiniais gabumais pasižyminčius bendraamžiusBrandišauskienė, AgnėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2007IX-X kl. mokinių požiūrių į gabius bendraamžius sąsajos su jų dorinėmis nuostatomisBrandišauskienė, AgnėStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)