Browsing by Author Repovienė, Rūta

Jump to a point in the index:
Or type in a year:
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 21  next
DateTitleAuthor(s)Type
2015Content marketing elements influence on search advertisement effectiveness: theoretical background and practical insightsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, Rūtaconference paper
25-May-2015Turinio marketingo elementų įtaka paieškos sistemose esančių reklamų paveikumui: Google AdWords taikymo laisvalaikio paslaugoms atvejisRepovienė, Rūtamaster thesis
2016Turinio marketingo poveikio vertinimasGedvilaitė, Rūtaresearch article
2016Turinio marketingo paveikumo vertinimo galimybės naudojant Google Analytics įrankįGedvilaitė, Rūta; Pažėraitė, Aušraresearch article
2016Influence of the content of search advertisement on advertisement effectiveness: expectations of enterprises versus customers' needsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, Rūtaresearch article
2016Content marketing elements and their influence on search advertisement effectiveness: theoretical background and practical insightsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, Rūtaresearch article
2016Assessment of content marketing effect on consumer behaviorPažėraitė, Aušra; Repovienė, Rūtaresearch article
2016Content marketing decision application for rural tourism development: case study of ʻĮlankos sodybaʼPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, Rūtaresearch article
2016RES utilisation development in Lithuanian rural placesPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, Rūtaresearch article
2017Turinio marketingo taikymas paieškos sistemose esančiose reklamose: Google AdWords atvejisGedvilaitė, Rūtaresearch article
2017Turinio marketingo taikymas socialiniuose tinkluoseGedvilaitė, Rūtaresearch article
2017Content marketing elements for search advertisingRepovienė, Rūtaresearch article
2017Role of content marketing in a value creation for customer context: theoretical analysisRepovienė, Rūtaresearch article
2017Influence of content marketing elements for search advertisement effectiveness in a leisure services sectorRepovienė, Rūtaresearch article
2018Content marketing decisions for effective internal communicationPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, Rūtaresearch article
2018Content marketing decisions for the customer value creation in social networks: ‘Ilzenberg manor’ caseGedvilaitė, Rūta; Pažėraitė, Aušraresearch article
2019Content marketing decisions for customers’ desired value in the tourism sectorRepovienė, Rūta; Pažėraitė, Aušraresearch article
2021Vertės įveiklinimas įtraukiant vartotojus į energetikos sektoriuje vykstančius procesusPažėraitė, Aušra; Repovienė, Rūta; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
8-Jun-2021Video marketingo veiksmingumas socialinėje medijojeKazlauskaitė, Urtėbachelor thesis
8-Jun-2021Personalizuotos reklamos poveikis vartotojų elgsenai Pigu.lt pavyzdžiuKvašnauskaitė, Evelinabachelor thesis