Browsing by Author Repovienė, Rūta

In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 11 of 11
DateTitleAuthor(s)Type
2016Content marketing decision application for rural tourism development: case study of ʻĮlankos sodybaʼPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2018Content marketing decisions for effective internal communicationPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2018Content marketing decisions for the customer value creation in social networks: ‘Ilzenberg manor’ caseGedvilaitė, Rūta; Pažėraitė, AušraStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2016Content marketing elements and their influence on search advertisement effectiveness: theoretical background and practical insightsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2015Content marketing elements influence on search advertisement effectiveness: theoretical background and practical insightsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
2016Influence of the content of search advertisement on advertisement effectiveness: expectations of enterprises versus customers' needsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2016RES utilisation development in Lithuanian rural placesPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2016Turinio marketingo paveikumo vertinimo galimybės naudojant Google Analytics įrankįGedvilaitė, Rūta; Pažėraitė, AušraStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2016Turinio marketingo poveikio vertinimasGedvilaitė, RūtaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
2017Turinio marketingo taikymas paieškos sistemose esančiose reklamose: Google AdWords atvejisGedvilaitė, RūtaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2017Turinio marketingo taikymas socialiniuose tinkluoseGedvilaitė, RūtaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)