Browsing by Author Bocullo, Donata

In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 17 of 17
DateTitleAuthor(s)Type
2015Žvilgsnio galios teorija šiuolaikinio marketingo problemų ir sprendimų konteksteJuškelytė, Donataresearch article
2016Kino industrija pagrįsto Kauno miesto turistinio įvaizdžio formavimasJuškelytė, Donataresearch article
2016European cinema on social media map: bridging cultural diversity and reaching audience in the era of digitalisationBocullo, Donataresearch article
23-May-2016Kino industrija pagrįsto Kauno miesto turistinio įvaizdžio formavimasBocullo, Donatamaster thesis
17-Jun-2020Influencerio kaip naujojo vartotojo vaidmens komunikacijoje samprata ir atpažinimasKlangauskaitė, Ievabachelor thesis
17-Jun-2020Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas socialiniuose tinkluose: „Raudonų plytų alaus dirbtuvių" atvejis.Gavrilčikas, Gytisbachelor thesis
18-Jun-2020Garsenybių savižudybių tematika XXI a. pr. Pietų Korėjos internetiniuose portaluose: skaitytojų komentarų analizėLečaitė, Audronėbachelor thesis
18-Jun-2020Šiuolainių tėvų subkultūros komunikacijos modeliai socialiniuose tinkluoseŽemaitytė, Paulabachelor thesis
22-Jun-2020Komercinio ir nekomercinio kino auditorijų plėtra LietuvojeKaminskas, Tomasbachelor thesis
22-Jun-2020Seksualizuotos reklamos formuojamas požiūris į moterįMitkutė, Gabrielėbachelor thesis
22-Jun-2020Komunikacijos analizė dviejų drabužių parduotuvių socialiniuose tinkluoseNeverauskaitė, Bertabachelor thesis
22-Jun-2020Lietuvos elektroninės muzikos atlikėjų komunikacija: Beissoul & Einius atvejisZakarauskaitė, Lukabachelor thesis
9-Jun-2021Skirtingi „Instagram“ vartotojų komunikacijos įpročiaiSidokerskytė, Kornelijabachelor thesis
9-Jun-2021Kino edukacija kaip tarpkultūrinės komunikacijos mokymo metodas: komunikacijos tarp kino edukacijos veikėjų atvejisKybartaitė, Evelinabachelor thesis
10-Jun-2021Kauno naktinių klubų komunikacija socialinėse medijose COVID-19 metuRupeika, Arnoldasbachelor thesis
10-Jun-2021Socialinės medijos kaip priemonė stebėti vartotojų psichinės sveikatos būklę : Agnės Kulitaitės atvejisUrbonavičiūtė, Emilijabachelor thesis
10-Jun-2021Glokalizacijos strategijos greitosios mados prekės ženklų komunikacijoje: prekės ženklo "Mango" komunikacijos socialiniame tinkle "Instagram" atvejisGalinytė, Akvilėbachelor thesis