Browsing by Author Klebanskaja, Nina

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 77  next
DateTitleAuthor(s)Type
8-Jun-2020Asmens prekės ženklo socialiniame tinkle kūrimasPetronaitis, Nerijusmaster thesis
11-Jan-2019Asmens tapatumo konstravimas socialiniuose tinkluose: televizijos šou fenomenasKaleckaitė, Viktorijamaster thesis
22-May-2017Asmenų, darančių įtaką, panaudojimas ženklodaros strategijoseArnašiutė, Simonamaster thesis
24-May-2017Atsakomybė reklamoje: lietuviškos televizijos atvejisPuodžiūnaitė, Deimantėmaster thesis
10-Jan-2020Aukštųjų mokyklų komunikacija su karta Z: Kauno technologijos universiteto ir Vytauto Didžiojo universiteto atvejisRamanauskaitė, Simonamaster thesis
19-Jun-2020B2B customer path: impact of ZMOT and micro moments to the buying behaviorMačiulis, Pauliusmaster thesis
23-May-2018Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))Hossain, Muhammad Afzalmaster thesis
23-May-2018Brand identity and brand image: personal branding in the music industryGouitcheche, Emmanuelmaster thesis
22-May-2019Branding in business-to-business sector in context of Ukrainian agricultural and wood processing marketsHusiev, Maksymmaster thesis
9-Jun-2020Communicating to gen Z on social mediaBhardwaj, Vinaymaster thesis
23-May-2018Community-based marketing: the challenge of virtual communitiesBabayev, Najafmaster thesis
19-Jun-2020Consultative selling approach: the case of EMUSRutkauskas, Vaidotasmaster thesis
2012Corporate social responsibility : from top to bottom. The case of LithuaniaKlebanskaja, NinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
22-May-2017Customer acquisition marketing strategies for small businesses (by the example of the software-as-a-service business model)Tytarenko, Allamaster thesis
2018Customer engagement through using anime stylized advertisementKlebanskaja, Nina; Andriukhanova, OlenaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2000The development of Lithuanian food processing industryKlebanskaja, Nina; Pukelis, M; Pileičikas, GStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
22-May-2019Effects of unethical behavior on brand image (a case of Volkswagen incorporation)Duniya, Faithmaster thesis
2005Ekonomika : mokomoji knygaPukelienė, Violeta; Čiegis, Remigijus; Dapkus, Mindaugas; Grebliauskas, Artūras; Klebanskaja, Nina; Maksvytienė, Inga; Matiušaitytė, Raimundė; Romikaitytė, Birutė; Sabonienė, AstaMokomoji knyga / Educational book (K2b)
18-Jun-2020Enabling customer centricity through customer relationship management: the case of UAB "Elektroninių mokėjimų agentūra"Lubytė, Gabrielėmaster thesis
21-May-2019Exploring branding possibilities for Minsk: towards authenticity, effectiveness and resident engagementSadouskaya, Katsiarynamaster thesis