Browsing by Author Vanagienė, Vitalija

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 32  next
DateTitleAuthor(s)Type
2013Agricultural and Food Product Quality Label Impact on the Brand EquityVanagienė, VitalijaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2007Apibendrinančio prekės ženklo apibrėžimo paieškosVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, JadvygaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2019Aplinkos taršos didėjimas: už pasekmes esame atsakingi visiMiceikienė, Astrida; Makutėnienė, Daiva; Vanagienė, VitalijaPublicistiniai straipsniai ir kt. / Publicistic articles and oth (S10)
2016Brand value formation of creative-innovative, cooperation, social, social responsibility business context: expert viewsVanagienė, VitalijaRecenzuojamos išplėstinės tezės / Peer-reviewed extended theses (T1d)
2008Expression of the modern payment for work tendencies in family’s farmsKlupšas, Feliksas; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2017Family farms in Lithuania: problems and challengesGreblikaitė, Jolita; Vanagienė, Vitalija; Žiukaitė, ŽivilėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2012Įmonių socialinės atsakomybės gairės stiprinant prekės ženklo reputacijąBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2011Įmonių socialinės atsakomybės propagavimas reklamoje, stiprinant prekės ženklo vertę pirkėjuiArlauskienė, Renata; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2014Kaimo turizmo klasteriai: novatoriško smulkaus ir vidutinio verslo nauda, kliūtysVanagienė, Vitalija; Krikščiukienė, BirutėStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2010Lietuvos kaimo turizmo verslo raida ir pokyčius įtakojantys veiksniaiAstromskienė, Adelė; Ramanauskienė, Jadvyga; Gargasas, Audrius; Vanagienė, VitalijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
2008LŽŪU studentų pasitenkinimą studijomis lemiančių veiksnių nustatymasPilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2012Maisto priedų naudojimo produktuose įtaka prekės ženklo vertei : moterų ir vyrų požiūriuVanagienė, Vitalija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2013Maisto produkto pakuotės dizaino įtakos prekės ženklo vertei modelisVanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2014Naujo prekes ženklo stiprių asociacijų pirkėjui sukūrimas, pozicionuojant naujo maisto produkto vertęBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2014Naujo prekės ženklo stiprių asociacijų pirkėjui sukūrimas, pozicionuojant naujo maisto produkto vertęBakanauskas, Arvydas; Vanagienė, VitalijaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
2017New Brand Equity Aspect: the Example of New Candy Product Consistency Quality EquityVanagienė, VitalijaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
2014A new brand strong association buyers of creation, positioning new food product equityBakanauskas, Arvydas; Vanagienė, VitalijaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
2017New Product Value for New Brand: Composition AspectVanagienė, VitalijaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
2019Paklausios specialybės su bioekonomikos žinių kontekstu: samdomam darbui ir nuosavam versluiVanagienė, VitalijaPublicistiniai straipsniai ir kt. / Publicistic articles and oth (S10)
2009Pardavimų skatinimo įtakos pirkėjų lojalumui modelisPilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)