Browsing by Author Grigaliūnaitė, Viktorija

Jump to a point in the index:
Or type in a year:
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 77  next
DateTitleAuthor(s)Type
2012Vartotojų pasitenkinimo Kauno miesto picerijomis nustatymasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
2012Lietuvos sporto klubų vartotojų pasitenkinimo indekso modelisGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaconference paper
2012Determination of customer satisfaction : case of pizzeriasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaconference paper
2012Vartotojų pasitenkinimo „Čili pica“ picerijų paslaugomis nustatymasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2013Determination of customer satisfaction with supermarkets in LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2013Elaboration of Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2013GYMS’ service quality evaluation in Kaunas cityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
2013Customer satisfaction with catering services in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
2014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
2014Turning satisfaction into loyalty : the case of Lithuanian touristsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2014Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2014Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2014Complexity of print advertising : theoretical insightsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2014Vaizdinių reklamos elementų sąsaja su reklamos efektyvumu : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2014Lietuvos turistų pasitenkinimo indekso modelis : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian tourists : a moderating effect of natural featuresGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
2014Satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : segmentation and managerial implicationsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
2014Rural tourist satisfaction index : a case of LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
2015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius]Pilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas Petrasbook