Browsing by Author Kyguolienė, Asta

Jump to a point in the index:
Or type in a year:
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 56  next
DateTitleAuthor(s)Type
2004Naujo reklamos nešiklio pardavimo proceso tobulinimasBakanauskas, Arvydas Petras; Sližytė, Astaresearch article
2006Įmonės veiklos vertinimo metodikos pasirinkimo problemos ir galimybėsSližytė, Astaresearch article
2006Veiklos vertinimas : finansinių ir nefinansinių rodiklių naudojimo ypatumaiCibulskytė, Asta; Sližytė, Astaresearch article
2007Subalansuotų rodiklių sistema : teoriniai ir praktiniai aspektaiSližytė, Astaresearch article
2007Identification of managers' attitudes towards performance measurementSližytė, Astaresearch article
2007Designing performance measurement system in organizationSližytė, Asta; Bakanauskienė, Irenaresearch article
2009Kompleksinio organizacijos veiklos vertinimo sistemos formavimas : daktaro disertacija : socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03 S)Kyguolienė, Astadoctoral thesis
2009Kompleksinio organizacijos veiklos vertinimo sistemos formavimasKyguolienė, Astaresearch article
12-Jun-2009Formation of the multidimensional performance measurement systemKyguolienė, Astadoctoral thesis
12-Jun-2009Kompleksinio organizacijos veiklos vertinimo sistemos formavimasKyguolienė, Astadoctoral thesis
2013Vadybiniai sprendimai : priėmimas ir įgyvendinimas : vadovėlisBakanauskienė, Irena; Kyguolienė, Astabook
2016Perteklinį pasirinkimą nulemiančių veiksnių vertinimas: žaislų kategorijos atvejisKyguolienė, Asta; Dromantaitė, Silvaresearch article
2016Improving managerial decision making through individual behavioural factors managementKyguolienė, Asta; Bakanauskienė, Irenaresearch article
2017The influence of perceived benefits on the satisfaction with the loyalty programKyguolienė, Asta; Zikienė, Kristina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2017Dimensions of youth self-leadership: measuring skills, behaviours and cognitionsKyguolienė, Asta; Ganusauskaitė, Aurelijaresearch article
2017Global loyalty challenge: generational perceptions of the influence of perceived benefits on satisfaction with loyalty programsKyguolienė, Asta; Zikienė, Kristina; Kamandulienė, Astaresearch article
2017Measuring Gen-Y customer experience in the banking sectorKyguolienė, Asta; Makutėnas, Nerijusresearch article
24-May-2017Lietuvos prekės ženklo pozicionavimasViršilas, Benasmaster thesis
2018A theoretical overview of the stockout problem in retail: from causes to consequencesSanchez-Ruiz, Lidia; Blanco, Beatriz; Kyguolienė, Astaresearch article
30-Nov-2018Integruotos marketingo komunikacijos, orientuotos į Y kartą, planavimas nekilnojamo turto vystymo organizacijoje „NT“Čėsnaitė, Vytautėmaster thesis