Browsing by Author Kyguolienė, Asta

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 44  next
DateTitleAuthor(s)Type
16-Jun-2020Asmeninio prekės ženklo kūrimo socialiniuose tinkluose analizė: studentų atvejisBirškutė, Kamillabachelor thesis
29-Nov-2019Asmens prekės ženklo formavimo Instagram socialiniame tinkle modelisŠukelytė, Karolinamaster thesis
19-Jun-2020Delivering customer value through stock optimization: AB Vilniaus Baldai caseAndrulytė, Martinamaster thesis
8-Jun-2020Design thinking metodologijos taikymo marketinge sprendimaiBagušinskaitė, Ugnėmaster thesis
2007Designing performance measurement system in organizationSližytė, Asta; Bakanauskienė, IrenaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2017Dimensions of youth self-leadership: measuring skills, behaviours and cognitionsKyguolienė, Asta; Ganusauskaitė, AurelijaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
2020Discovering generational differencies in employer attractiveness: the case of financial organizationBakanauskienė, Irena; Kyguolienė, Asta; Šiumetė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
29-Nov-2019E-marketingo optimizavimo sprendimai e-parduotuvei „Fitnessgear24.com“Buzas, Klaudijusmaster thesis
12-Jun-2009Formation of the multidimensional performance measurement systemKyguolienė, Astadoctoral thesis
2017Global loyalty challenge: generational perceptions of the influence of perceived benefits on satisfaction with loyalty programsKyguolienė, Asta; Zikienė, Kristina; Kamandulienė, AstaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
2019How do customers perceive benefits of loyalty programs: the case of Lithuanian grocery retailingSanchez-Ruiz, Lidia; Kyguolienė, Asta; Blanco Rojo, BeatrizStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
2007Identification of managers' attitudes towards performance measurementSližytė, AstaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2016Improving managerial decision making through individual behavioural factors managementKyguolienė, Asta; Bakanauskienė, IrenaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2017The influence of perceived benefits on the satisfaction with the loyalty programKyguolienė, Asta; Zikienė, Kristina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
30-Nov-2018Integruotos marketingo komunikacijos, orientuotos į Y kartą, planavimas nekilnojamo turto vystymo organizacijoje „NT“Čėsnaitė, Vytautėmaster thesis
2006Įmonės veiklos vertinimo metodikos pasirinkimo problemos ir galimybėsSližytė, AstaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
10-Jun-2020Jausmaženklių naudojimo marketingo komunikacijoje socialiniuose tinkluose sprendimaiGerikaitė, Ingamaster thesis
16-Jun-2020Kalėdinių reklamų poveikio vartotojams analizėČėpla, Augustasbachelor thesis
13-Jan-2021Klientų patirčių valdymo tobulinimas UAB „DPD Lietuva“ pavyzdžiuBernatonytė, Agnėmaster thesis
12-Jun-2009Kompleksinio organizacijos veiklos vertinimo sistemos formavimasKyguolienė, Astadoctoral thesis