Skip navigation
en
lt
Research Management System
CRIS
All
Menu
CRIS
Home
Collections
Outputs
PDB
ETD
Researchers
Departments
Projects
Explore by
Outputs
PDB
ETD
Researchers
Departments
Projects
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Home
Collections
Outputs
PDB
ETD
Researchers
Departments
Projects
Explore by
Outputs
PDB
ETD
Researchers
Departments
Projects
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
VDU CRIS
Outputs
Browsing by Author
Zikienė, Kristina
Or, select a letter below to browse by last name
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 47
next
ISBD
Refman
EndNote
Bibtex
RefWorks
Excel
CSV
Send via email
Date
Title
Author(s)
Type
2012
Asmeninių charakteristikų įtakos vartotojų lojalumo formavimuisi nustatymas
Zikienė, Kristina
; Brazinskaitė, Vaida
Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2013
The assessment of customer loyalty programs in Lithuanian pharmacies network in the aspect of gained value
Zikienė, Kristina
; Preskienė, Kristina
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2007
Customer loyalty programs : use aspects, perspectives and future trends
Zikienė, Kristina
; Bakanauskas, Arvydas Petras
Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2017
Customer loyalty to a grocery retailer: differences between urban and rural areas of Lithuania
Pilelienė, Lina
; Zikienė, Kristina
Straipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
12-Jun-2009
Customer loyalty: the model of formation of switching behavior
Zikienė, Kristina
doctoral thesis
10-Jun-2020
Degalinių tinklų komunikacijos socialiniuose tinkluose gerinimas, integruojant šiuolaikines marketingo komunikacijos priemones: „EMSI“ atvejis
Novakovaitė, Vitalija
master thesis
2016
Digital consumer types in Lithuania and Georgia: peculiarities in the context of sales promotion
Kalmakhelidze, Levan
; Zikienė, Kristina
Straipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
10-Jun-2020
Emocinių reklamos kreipinių naudojimo modelis asmeninio naudojimo prekių reklamai
Kazarjan, Aistė
master thesis
2009
The Formation of Customer Loyalty Conception in the Context of the Evolution of Schools of Marketing Thought
Pilelienė, Lina
; Zikienė, Kristina
; Švagždienė, Biruta
Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2017
Global loyalty challenge: generational perceptions of the influence of perceived benefits on satisfaction with loyalty programs
Kyguolienė, Asta
; Zikienė, Kristina
; Kamandulienė, Asta
Straipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
3-Jun-2011
Humoro elementų naudojimo reklamose įtaka vartotojų elgsenai
Kregždytė, Simona
master thesis
2017
The influence of perceived benefits on the satisfaction with the loyalty program
Kyguolienė, Asta
; Zikienė, Kristina
; Grigaliūnaitė, Viktorija
Straipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
16-Jun-2020
Internetinės prekės ženklų bendruomenės: vartotojų įsitraukimą skatinančių veiksnių nustatymas
Bingelytė, Ieva
bachelor thesis
29-May-2013
Kauno kino teatro "Romuva" integruotos marketingo komunikacijos tobulinimo sprendimai
Šimkutė, Martyna
master thesis
2010
Lojalių vartotojų galimą pakeitimo elgseną formuojančių veiksnių tyrimas
Zikienė, Kristina
Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2010
Lojalių vartotojų galimos pakeitimo elgsenos formavimosi modelis
Zikienė, Kristina
Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
10-Jun-2020
Naujo prekės ženklo „LauKu“ vizualinės komunikacijos sprendimai soc. tinkle Instagram, siekiant reklamos tikslų
Kukenienė, Laura
master thesis
22-May-2019
Notarų biurų komunikacijos su klientais vystymas socialiniuose tinkluose
Dockevičiūtė, Donata
master thesis
3-Jun-2011
Partizaninio marketingo principų įdiegimas UAB „HOUSE BALTIK“
Čiurlionytė, Eglė
master thesis
16-Jun-2020
Patirties marketingo dimensijų poveikio miesto lojalumui vertinimas
Gagiškytė, Laura
bachelor thesis