Browsing by Author Pilelienė, Lina

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 135  next
DateTitleAuthor(s)Type
2010Alkoholinius gėrimus gaminančių įmonių vertės kūrimas: marketingo sprendimų įtakaJurevičienė, Kristina; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2012Apgyvendinimo įstaigų marketingo komunikacija Lietuvos vartotojams kultūros ypatumų kontekstePilelienė, Lina; Telyčėnaitė, JustėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2018Assessment of Lithuanian rural homesteads’ websites qualityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2015Assessment of the importance of benefits provided by rural tourism homesteads in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2017Attitude toward smoking: the effect of negative smoking-related picturesGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
2018Can machines paint?Israfilzade, Khalil; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
2017Colour temperature in advertising and its impact on consumer purchase intentionsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
2014Complexity of print advertising : theoretical insightsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2017Consumer attention online: how to be visible?Grigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2005Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economy / Jonas Čepinskis, Arvydas Bakanauskas, Lina PilelienėČepinskis, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2017Customer loyalty to a grocery retailer: differences between urban and rural areas of LithuaniaPilelienė, Lina; Zikienė, KristinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2016Customer perceived service quality and loyalty in Islamic banks : a collectivist cultural perspectiveKashif, Muhammad; Rehman, Mohsin Abdur; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2016Customer satisfaction in catering industry : Contrasts between Lithuania and PortugalPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Almeida, NunoStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2013Customer satisfaction with catering services in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2017Customer satisfaction with mobile operators’ services in Lithuanian rural areasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2010Determination of combinations of the attributes of sales promotion for different loyalty stages' customersPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2009Determination of customer loyalty stagesPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2009Determination of customer loyalty stagesPilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)