Browsing by Author Pilelienė, Lina

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 197  next
DateTitleAuthor(s)Type
2010Alkoholinius gėrimus gaminančių įmonių vertės kūrimas: marketingo sprendimų įtakaJurevičienė, Kristina; Pilelienė, Linaresearch article
2016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2012Apgyvendinimo įstaigų marketingo komunikacija Lietuvos vartotojams kultūros ypatumų kontekstePilelienė, Lina; Telyčėnaitė, JustėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2018Assessment of Lithuanian rural homesteads’ websites qualityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2015Assessment of the importance of benefits provided by rural tourism homesteads in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2017Attitude toward smoking: the effect of negative smoking-related picturesGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
16-Jan-2014Bulvių traškučių vertės Lietuvos vartotojui modeliavimasRakauskaitė, Ritamaster thesis
2018Can machines paint?Israfilzade, Khalil; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
2017Colour temperature in advertising and its impact on consumer purchase intentionsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
2014Complexity of print advertising : theoretical insightsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2017Consumer attention online: how to be visible?Grigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
2005Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economyČepinskis, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, Linaresearch article
2017Customer loyalty to a grocery retailer: differences between urban and rural areas of LithuaniaPilelienė, Lina; Zikienė, Kristinaresearch article
2016Customer perceived service quality and loyalty in Islamic banks : a collectivist cultural perspectiveKashif, Muhammad; Rehman, Mohsin Abdur; Pilelienė, Linaresearch article
2016Customer satisfaction in catering industry : Contrasts between Lithuania and PortugalPilelienė, Lina; Almeida, Nuno; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2013Customer satisfaction with catering services in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
2017Customer satisfaction with mobile operators’ services in Lithuanian rural areasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
27-May-2014Darbo paieškos internetinių svetainių marketingo komunikacija elektroninėje erdvėjeRakštys, Raimundasmaster thesis
2010Determination of combinations of the attributes of sales promotion for different loyalty stages' customersPilelienė, Linaresearch article