Browsing by Author Pilelienė, Lina

Jump to a point in the index:
Or type in a year:
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 219  next
DateTitleAuthor(s)Type
2004Pardavimų skatinimo veiklos planavimas : teoriniai aspektaiBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, Linaresearch article
2005Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economyČepinskis, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, Linaresearch article
2005Perspektyvų teorijos įtaka pardavimų skatinimo priemonių pateikimuiPilelienė, Linaresearch article
2006Vartotojų lojalumo programų naudojimas, siekiant pardavimų skatinimo tikslųPilelienė, Linaresearch article
2007Influence of product attributes on customer's choiceLiesionis, Vytautas; Pilelienė, Linaresearch article
2007Vartotojų lojalumo svarba verslo plėtraiPilelienė, Linaresearch article
2007Vartotojų lojalumo klasifikavimo svarba šiuolaikinei organizacijaiPilelienė, Linaresearch article
2007Impact of sales promotion efforts on customer's choiceBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, Linaresearch article
2008Sales promotion-based customer loyalty formation : summary of doctoral dissertation : social sciences, management and administration (03 S) = Pardavimų skatinimu pagrįstas vartotojų lojalumo formavimas : daktaro disertacijos santrauka : socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03 S)Pilelienė, Linadoctoral thesis
2008LŽŪU studentų pasitenkinimą studijomis lemiančių veiksnių nustatymasPilelienė, Lina; Vanagienė, Vitalijaresearch article
2008Vartotojų lojalumo stadijų nustatymo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, Linaresearch article
2008Vartotojų lojalumo formavimas : ryšių marketingo aspektaiPilelienė, Linaresearch article
2008Pardavimų skatinimu pagrįstas vartotojų lojalumo formavimasPilelienė, Linaresearch article
2008Sales promotion : a new tool for customer loyalty formationBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, Linaresearch article
2008Vartotojų lojalumo reikšmė marketingo orientacijų evoliucijojePilelienė, Linaresearch article
2008Pardavimų skatinimo taikymas vartotojų lojalumo formavimuiBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, Linaresearch article
13-Jun-2008Sales promotion-based customer loyalty formationPilelienė, Linadoctoral thesis
13-Jun-2008Pardavimų skatinimu pagrįstas vartotojų lojalumo formavimasPilelienė, Linadoctoral thesis
2009Vartotojų lojalumas : teoriniai ir praktiniai aspektai : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, Linabook
2009Pardavimų skatinimo teikiamų naudų suvokimo nustatymasPilelienė, Lina; Šimkus, Audriusresearch article