Browsing by Author Šontaitė-Petkevičienė, Miglė

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 71  next
DateTitleAuthor(s)Type
2009Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher educationŠontaitė, Miglė; Kristensen, ToreStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2009Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher educationŠontaitė, Miglė; Kristensen, ToreStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
17-Jun-2020Antropomorfinių prekės ženklų poveikio vartotojų požiūriui tyrimasPadroštis, Mantasbachelor thesis
22-Jun-2020Application of cause-related marketing to build a good corporate reputation. The case of "Jurgis ir Drakonas"Grigaliūnaitė, Rūtamaster thesis
22-May-2017Asmens prekės ženklo poveikio vartotojų elgsenai projektiniai sprendimai. Agnės Jagelavičiūtės atvejo analizėGerulytė, Agnėmaster thesis
2013Aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo metodikos ir jų problemosŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2010Aukštųjų mokyklų korporatyvinės reputacijos specifika ir vertinimo problemosŠontaitė, MiglėStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
2010Aukštųjų mokyklų korporatyvinę reputaciją formuojančių rodiklių vertinimasŠontaitė, Miglė; Lydeka, ZigmasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
23-May-2018Brand management that creates value to customer: the case of Zara brandAmarkhil, Haseebullahmaster thesis
19-Jun-2020Building corporate reputation of the state-owned enterprise. The case of “Lietuvos Geležinkeliai”Dubauskas, Mantasmaster thesis
2013Comparative analysis of corporate reputation measurement methodsŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2013Corporate brand management that creates value to consumers of the shopping centerŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Dilinskaitė, KristinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2015Corporate reputation management of higher education institutions: disparities of stakeholders' approachesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
2015Corporate reputation management of higher education institutions: disparities of stakeholders' approachesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2014Crisis management to avoid damage for corporate reputation : the case of retail chain crisis in the Baltic countriesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2015CSR reasons, practices and impact to corporate reputationŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
22-May-2017Dalijimosi ekonomikos prekės ženklo „Uber“ vertės kūrimas vartotojamsŠerpytis, Mindaugasmaster thesis
16-Jun-2020Degustacijų poveikio vartotojų elgsenai pardavimo vietoje vertinimas. „Vilkyškių pieninės“ atvejisGialtuvaitė, Kamilėbachelor thesis
18-Jun-2020Developing marketing strategy for fintech start-upZinchak, Andriimaster thesis
2019Dimensions and attributes building corporate reputation of rural businessesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)