Browsing by Author Bakanauskas, Arvydas-Petras

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 106  next
DateTitleAuthor(s)Type
22-Jun-2020AB „Telia“ elektroninio marketingo priemonių analizėBočkutė, Audronėbachelor thesis
2016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
17-Jun-2020Asmeninio pardavimo esamiems ir naujiems klientams pardavimo proceso analizėKlimas, Domantasbachelor thesis
2015Assessment of the importance of benefits provided by rural tourism homesteads in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2016Balso už kadro amžiaus ir vizualinio patrauklumo poveikio reikšmė transliacinės reklamos įgarsinimo kontekstePotašinskaitė, Monika; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
17-Jun-2020„Baltic Buy“ marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose analizėMikalauskas, Tomasbachelor thesis
17-Jun-2020BC „Šiauliai“ marketingo komunikacijų vertinimasUrbonas, Aurimasbachelor thesis
16-Jun-2020BC „Žalgiris“ reklaminės kampanijos „Mano pirmas“ analizėUlanovas, Edgarasbachelor thesis
12-Jan-2018Building the successful customer experience for competitive advantage (based on example of Lululemon company)Chikovani, Akakimaster thesis
[2003]Consumer behavior [Rankraštis] : master of business administrationKita studijų literatūra / Other literature of studies (K2d)
2005Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economyČepinskis, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
17-Jun-2020COVID-19 viruso įtakos nuomonės formuotojų komunikacijai analizėŠveikauskas, Eimantasbachelor thesis
2007Customer loyalty programs : use aspects, perspectives and future trendsZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2010Customer value: determination in undefined environmentBakanauskas, Arvydas Petras; Jakutis, AndriusStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2009Customers value : determination in undefined environmentBakanauskas, Arvydas Petras; Jakutis, AndriusStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2003Determinant attributes of customer's loyalty at Lithuanian banksBakanauskas, Arvydas Petras; Grigas, AndriusStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
2015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasKnygos dalis / Part of book (Y)
2016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
22-May-2017Developing the inbound sports and adventure tourism marketing strategy of AzerbaijanSafarbayov, Ziyautdinmaster thesis