VDU Filosofijos skaityklos projektas įvertintas specialiu „Password“ prizu

2368

Balandžio 13 dieną posėdžiavo jau aštuntąjį kartą rengiamo rinkodaros pasiekimų konkurso „Password“ vertinimo komisija, išrinkusi efektyviausias 2009 metų rinkodaros kampanijas.Tarp laimėtojų – ir VDU Filosofijos katedros projektas „100×100“, pelnęs specialųjį komisijos prizą už iniciatyvą ir entuziazmą.

Iš viso konkursui buvo pateikta 18 paraiškų, kurios buvo skirstomos į didelio biudžeto, mažo biudžeto ir socialinės kampanijos kategorijas. Socialinėje kategorijoje laimėtoja buvo paskelbta kampanija „Tūkstantmečio Odisėja. Vienas vardas – Lietuva“, tarp verslo kategorijos laimėtojų – kino teatro „Pasaka“, SEB banko „Lopšinių radijas“, „Lietuvos draudimo“ ir kitų žinomų kampanijų vardai.

Specialųjį „Password 2010“ prizą pelniusio socialinio VDU Filosofijos skaityklos projekto „100×100“ tikslas buvo įkurti specializuotą filosofijos skaityklą. Šio projekto įgyvendinimo VDU studentai ėmėsi praėjusių metų gruodį. Tuomet su universiteto rektoriumi prof. Zigmu Lydeka jie sukirto lažybų, kad per mėnesį surinks 10 tūkstančių litų knygoms. Jų sėkmės atveju rektorius įsipareigojo įsteigti specializuotą VDU Filosofijos skaityklą. Daugiau nei per dvi savaites filosofams pavyko surinkti visą reikiamą sumą, o iki akcijos pabaigos mecenatai paaukojo 13526 litus ir dar beveik 300 knygų.

Plačiau apie projektą „100×100“ galite pasiskaityti internetinėje svetainėje www.100×100.lt.

Gegužės 13 dieną organizuojamas specialus „Password 2010“ apdovanojimų renginys. Jame pasirodys visi konkurso finalistai, vyks unikali tiesioginė vaizdo konferencija iš Niujorko su visame pasaulyje pripažintu marketingo guru Seth Godin.

Daugiau informacijos apie konkurso dalyvius ir laimėtojus galite rasti lit.best-marketing.com.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.