Tarptautiniai kursai – projektų vadovams ugdyti

730

Vytauto Didžiojo universitete (VDU), Ekonomikos ir vadybos fakultete (EVF) rugsėjo 17 – 23 dienomis vyksta tarptautiniai intensyvūs kursai „Customized Product/Service Innovation & Marketing through Traditional, Digital and Social Media“, kurie skirti ateities specialistams ir vadovams ugdyti, siekiant įgyvendinti naujus projektus Skandinavijos ir Baltijos rinkose.

Tai kasmetinis projektas, kurį organizuoja „Nordplus Nordic and Baltic Business Innovation Network“ koordinatorė iš Suomijos Pirkko Varis su kitais organizatoriais bei bendradarbiaujančiais universitetais: Tamperės taikomųjų mokslų universitetas (Suomija), Pietų Danijos universitetas, Talino technologijos universitetas (Estija), Norvegijos Arkties universitetas ir VDU (Lietuva).

Pasak projekto vyriausiosios koordinatorės Pirkko Varis, studentai projekto metu ne tik kuria inovacijas ir naujus pasiūlymus, bet ir turi galimybę pristatyti savo šalį, dalyvauti mokymuose, kurie pravers jiems dirbant komandose.

„Šie intensyvūs kursai susideda iš kelių užsiėmimų, kūrybinių sesijų: studentai turi pristatyti savo šalis, miestus, universitetus, studijų programas ir, žinoma, savo šalies kultūrą. Intensyvių kursų metu vyksta komandos formavimo, idėjų generavimo, pardavimo, gerų prezentacijų mokymai, kurie svarbūs dirbant su pateikta užduotimi ir daugiakultūre komanda viso projekto metu“, – teigia projekto organizatorė ir įgyvendintoja Pirkko Varis.

Kiekvienais metais projektas vystomas skirtingose šalyse ir universitetuose, priklausančiuose šio projekto tinklui: Danijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Estijoje ir Lietuvoje. Studentai gauna užduotį, susijusią su šalies, kurioje tais metais vyksta projektas, pasirinktos įmonės problema, ir ją analizuoja, pasiūlydami naujas verslo idėjas ar produktus.

Projekto metu studentai suskirstomi į penkias komandas, kuriose darbuojasi skirtingų valstybių atstovai. Dalyviams tenka priiminėti bendrus sprendimus ir tobulinti gebėjimą dirbti komandose.

Grupėse dirbantys dalyviai išsiskiria ne tik kultūriniais skirtumais, bet ir studijuojamomis studijų kryptis. Prieš pradėdami dirbti jie turi išsiaiškinti savo kompetencijas tam tikroje srityje ir kiekvienas įdėti savo įgytas teorines ir praktines žinias dirbant kartu, generuojant naujas idėjas ir priimant bendrus sprendimus.

Prie „Customized Product/Service Innovation & Marketing through Traditional, Digital and Social Media“ projekto prisijungė ir žinių semiasi dvi Ekonomikos ir vadybos fakulteto lektorės: Monika Didžgalvytė ir Aurelija Ganusauskaitė bei penki VDU EVF studentai: Rokas Šamšūra, Indrė Kupčinskaitė, Kristina Andrijaitytė, Monika Lisauskaitė ir Emilija Žvirgždaitė.

Šiais metais projekto partneriu tapo įmonė „Kavos draugas“ ir  didžiausi Baltijos šalyse kavos namai „Vero Coffee House“, kurių įkūrėjas, VDU absolventas Darius Vėželis projekto dalyviams pristatys kavos kultūrą, pupelių skrudinimo ir kitus įvairius kavos virimo aspektus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.