Marketingas ir tarptautinė komercija

Marketingo ir tarptautinės komercijos studijų programa skirta asmenims, turintiems bakalauro kvalifikacinį laipsnį ir siekiantiems verslo vadybos specialisto kvalifikacijos. Lietuvoje pastaruoju metu nepaliaujamai auga poreikis modernių, aukštos kvalifikacijos verslo administravimo specialistų, sugebančių strategiškai mąstyti, reaguoti į besikeičiančią Lietuvos ir tarptautinę verslo aplinką. Todėl „Marketingas ir tarptautinė komercija“ studijų programos tikslas – rengti aukščiausios kvalifikacijos marketingo vadybos specialistus, įsisavinusius naujausias marketingo teorijas ir metodus, gebančius savarankiškai analizuoti tendencijas ir pokyčius rinkoje, sekti ir įvertinti mokslo naujoves, taikyti turimas žinias organizacijų marketingo vadybos tobulinimui.

  • Fakultetas: Ekonomikos ir vadybos fakultetas
  • Valstybinis kodas: 6211LX044
  • Studijų krypčių grupė: Verslo ir viešoji vadyba (L)
  • Studijų kryptis: Rinkodara
  • Studijų trukmė: NL (2)
  • Programos apimtis kreditais: 120