Konferencijoje diskutavo apie meninio ugdymo realijas ir plėtros perspektyvas
Kaip ugdyti meninį talentą? Kaip muzikos mokymosi procesą padaryti įdomesniu, pritaikyti jam įvairias ugdymo kryptis? Kaip vertinti meninius vaiko gebėjimus mokykloje? Į šiuos ir daugelį kitų klausimų ieškota atsakymų kartu su konferencijos pranešėjais. Renginyje buvo aptariamos tiek bendrosios muzikinio ir meninio ugdymo perspektyvos, tiek muzikantų galimybės įsitvirtinti ir konkuruoti darbo rinkoje.
Konferenciją sveikinimo žodžiu pradėjo MA dekanas doc. Saulius Gerulis, dalyvius ir svečius pasveikino Kauno VDU „Rasos“ gimnazijos jaunių choras. Konferencijoje dalyvavo ir plenarinius pranešimus skaitė viešnios iš Latvijos: prof. habil. dr. Ausma Spona („The essence and characteristics of musical activity“)
ir doc. dr. Anna Liduma („Children‘ Musicality Development Dynamics“), taip pat doc. dr. Asta Lapėnienė („Profesinės veiklos tyrimas ir tobulinimas meniniame ugdyme“), doc. dr. Vytautas Liesionis („Darbo rinka: iššūkiai menininkui“).
Studentai ir į konferenciją susirinkę muzikos bei kitų meno disciplinų pedagogai meninio ugdymo aktualijas aptarė dirbdami sekcijose, kur su savo darbų ir tyrimų rezultatais supažindino šie dalyviai:
- A. Tatarinceva („The Gifted Students‘ Development through their Learning Styles‘ Recognition“),
- J. Daugėlienė („Edukaciniai muzikos improvizacijos taikymo aspektai rengiant būsimus muzikos mokytojus universitete: veiklos tyrimo rezultatai“),
- G. Gabnytė („Socialinių, filosofinių teorijų raiška šiandieniniame bei perspektyviniame muzikiniame ugdyme“),
- G. Riškutė (Dailės mokytojo meninės kompetencijos apibrėžtis“),
- G. Laurinavičiūtė („Šiuolaikinio šokio ištakos ir formos: butoh šokio poetika“),
- G. Balčiūnas („Muzikinio kūrinio mokymasis ir jo atlikimas scenoje“),
- J. Bernotaitienė („Pažintinės veiklos skatinimas per integruotas pamokas“),
- N. Franckevičienė (Filosofinės ugdymo sistemos kaip muzikinio ugdymo optimizavimo galimybė“),
- G. Klimavičiūtė-Minkštimienė (Kūrybinės partnerystės – žingsnis į kūrybinį mokymąsi“),
- A. Kučinskienė (Pradinio fortepijono mokymo realijos ir perspektyvos“),
- V. Petkevičius („Muzikos pamoka gimnazijoje: mokymo ir mokymosi sąveikos aspektas“),
- J. Tėvelytė („lipdymo iš molio veiksmingumas neišsivysčiusiai kalbai ugdyti ikimokyklinėje įstaigoje“) ir kiti.
Kviečiame žiūrėti Alvydo Vaitkevičiaus (a.vaitkevicius@vkt.vdu.lt) fotoreportažą.