Rinkodaros specialistas

  • Fakultetas: Faculty of Economics and Management
  • Studijų programa:
Rinkodaros specialistas tiria rinką, planuoja, organizuoja ir analizuoja įmonės veiklą. Specialisto darbo pobūdis priklauso ir nuo jo pasirinktos specializacijos (rinkodaros vadyba, logistika, prekybos vadyba ir pan.). Rinkodara yra pirkimo-pardavimo santykiais grindžiamos ūkio sistemos kūrimo procesas, kurio metu suformuojama vienokio ar kitokio pobūdžio rinka bei verslo įmonės ar individo tikslų siekimo toje rinkoje sąlygos. Rinkodaros vadybos srityje specialistas gali parengti įmonės rinkodaros veiklos planą ir numatyti strategiją, planuoti ir formuoti rinkodaros ryšius įmonėje, formuoti įmonės įvaizdį visuomenėje, įgyvendinti reklaminę kampaniją, pramonės arba prekybos įmonėje vykdo funkcijas, susijusias su produktų ar paslaugų teikimu rinkai ir jų pardavimu.